Var du med den første dag i BH?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2013

Hvem?

Sillemoar skriver:

Er selv pædagog-og bestemt ikke enig

Der er STOR forskel på det enkelte barn og dets indkøring, om det i forvejen kender stedet eller ej! Jeg ville som udgangspunkt altid anbefale forældrene at blive der i al fald den første dag, medmindre det modsatte virkelig talte for det.

Og her er der ikke tale om en int. inst., da barnet er DP-barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

Sillemoar

Hvem? skriver:

Og her er der ikke tale om en int. inst., da barnet er DP-barn

Så er det jo i høj grad en helt ny verden  Held og lykke med det synes dine overvejelser og tanker er meget fornuftige

Anmeld

1. januar 2013

KarinaBF

Slap nu lige af jeg siger ikke at forældrene bliver bedt om at gå og har aldrig bedt en forældre gå men tror ofte at det er mere mors behov end barns behov at man er der .

Men mine egne børn jeg har 3 hvor 2 er i institutioner har virkelig ikke haft behov for jeg har været der for MINE BØRN har jeg været i vejen selv i dagplejen var jeg der ikke jeg afleverede og gik igen og hentede et par timer senere

Men alle kender deres barn bedst i spugte efter hvordan folk gør det jeg kom med min mening og at den ikke er vellidt er der ikke noget at gøre ved .

Anmeld

1. januar 2013

Hvem?

Sillemoar skriver:

Så er det jo i høj grad en helt ny verden  Held og lykke med det synes dine overvejelser og tanker er meget fornuftige

Mange tak, er vist mindst lige så spændt som min dreng, men han glæder sig

Anmeld

1. januar 2013

Sillemoar

Hvem? skriver:

Mange tak, er vist mindst lige så spændt som min dreng, men han glæder sig

kan jeg sagtens forstå, det er også en stor ting

Anmeld

1. januar 2013

Lady Marion <3

Hvem? skriver:

Præcis, det lyder meget som det svar jeg skrev - tak, fordi jeg ikke er den eneste der tænker, at det ikke må være rart, at blive smidt af en ukendt sted som knap 3 årig

Jeg tager helt klart med ham, ville bare høre hvordan det foregik andre steder

Hader de der regler med sådan forgår det her , børn er jo møg forskellige med individuelle behov , man kan da ikke have sådanne retningslinier for en institution da mennesker er forskellige ..

Anmeld

1. januar 2013

Christina :-)

KarinaBF skriver:

Slap nu lige af jeg siger ikke at forældrene bliver bedt om at gå og har aldrig bedt en forældre gå men tror ofte at det er mere mors behov end barns behov at man er der .

Men mine egne børn jeg har 3 hvor 2 er i institutioner har virkelig ikke haft behov for jeg har været der for MINE BØRN har jeg været i vejen selv i dagplejen var jeg der ikke jeg afleverede og gik igen og hentede et par timer senere

Men alle kender deres barn bedst i spugte efter hvordan folk gør det jeg kom med min mening og at den ikke er vellidt er der ikke noget at gøre ved .

Gir dig rat! Min søn havede ikk tid til jeg var der da han startede i børnehave så jeg kom med ham kl halv 9 og hentede ham igen kl 12 :-)

Anmeld

1. januar 2013

Carina:-)

Min datter kendte huset frastorebror men den første dag var jeg dermed hende,kunne forestille mig at det er en voldsom oplevelse at blive efterladt et trods alt nyt sted.

Så her var vi der et par timer den første dag. De næste par dage indtil middag og så var hun der alene en til totimer og så øgede jeg langsomt 

Anmeld

1. januar 2013

Carina:-)

Lady Marion <3 skriver:

Pyha så jeg glad for ingen af mine 3 børn skulle passes i din børnehave  Det da ikke rart når ikke man er ældre bare at blive kastet af  De steder mine børn har gået er mor eller far heldigvis ikke til besvær , der kommer barnet i 1 række og mor eller far har været med indtil barnet var klar  heller blive en dag ekstra og at det så er en god oplevelse for barnet , for der hvor vi "opbevarer" vores barn kommer barnets tarv først , ikke pædagogernes ..

Anmeld

1. januar 2013

Maise86

Hvem? skriver:

Min ældste skal starte i BH imorgen, det er SÅ vildt, nå men, altså hans DP's datter arbejder dernede (en han kender rigtig godt), og så starter alle børnene fra hans mødregruppe dernede imorgen (jep, den holder vi ved endnu ) - så der er mange han kender

Jeg regner med at jeg blir i BH sammen med ham imorgen også bare er der et par timer, også Torsdag kommer hans selv afsted om formiddagen og spiser middagsmad dernede også fredag en hel dag dernede, (jeg starter først selv Tirsdag i næste uge), så vi har fredag og Mandag, hvor han får "lange" dage dernede - men jeg er hjemme, hvis der blir noget - lyder det ikke som en plan?

Men, var i med jeres hele dagen, den første dag h*n var i BH?

Jeg var ikke. Men det var fordi hun går i en integreret institution så overgangen har været så glidende at hun ikke har mærket det

Det samme bliver det med lillebror til den tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.