har ikke mærket liv i nogle dage nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. januar 2013

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder så har jeg ikke mærket liv i 4-5 dage nu.. Er i 20. uge og har mærket liv i i hvert fald 3 uger. Den seneste tid har den været helt sikker at jeg mærkede liv når jeg gik i seng om aftenen, men ikke her efter jul :/

Jeg har også været syg så måske har jeg ikke været så opmærksom som jeg burde på de små spark.

Jeg bør vel ikke være nervøs når jeg ikke er længere henne vel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

tarkoflen

Jeg mærkede lillepigen første gang i uge 17, jeg turde ikke tro på det, men efter MD skanningen, fordi jeg troede det måtte være noget andet, når nu det var så tidligt men nu er jeg helt sikker på, at det er lillepigen jeg hele tiden har kunne mærke

Anmeld

1. januar 2013

Faith

Man skal først mærke liv dagligt fra uge 24. Men hvis jeg var dig tror jeg at jeg ville ringe til fødegangen og få en snak med en jordemoder. Så kan hun vurdere om du skal lyttes på eller bare kan tage den med ro.

Anmeld

1. januar 2013

tarkoflen

Undskyld, jeg havde lige overset, at du ikke havde mærket noget i nogle dage....

Baby kan sagtens have vendt sig, og ligge og sparke ind i moderkagen i stedet for, og så kan man ikke mærke noget, så tror ikke du skal være nervøs

Anmeld

1. januar 2013

CamillaSoefelt

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder så har jeg ikke mærket liv i 4-5 dage nu.. Er i 20. uge og har mærket liv i i hvert fald 3 uger. Den seneste tid har den været helt sikker at jeg mærkede liv når jeg gik i seng om aftenen, men ikke her efter jul :/

Jeg har også været syg så måske har jeg ikke været så opmærksom som jeg burde på de små spark.

Jeg bør vel ikke være nervøs når jeg ikke er længere henne vel?

Jeg havde ringet til FG. Men det er nok bare mig;-)!

Anmeld

1. januar 2013

Emma0000

Prøv at drikke et glas iskoldt vand, det plejer gerne at skabe lidt røre i maven. Er der ingen reaktion ville jeg nok tage komtakt til JM eller FG

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

sidder med en is nu.. Håber det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.