Ditte_Marie skriver:
Men sådan noget kan jo ske - uanset om vi har vores datter med eller ej.
Der er jo ofte andre afbrydelser under en scanning.. Derfor må man jo ikke slække (staves?) på "kvaliteten".
Jeg insisterer ikke på at min datter SKAL med.. Men vil gøre mit bedste for at hun kan, da jeg synes at far også skal se sit næste barn.
Men hvis det absolut ikke kan lade sig gøre - så er der jo ikke noget at gøre ved det. Jeg har bestemt ikke tænkt mig at skabe en scene, vil blot spørge, og accepterer også hvis det bliver et nej.
Forresten er der SELVFØLGELIG ikke noget galt med baby 
Og jeg er en af dem der mener at det er okay at børn en gang i mellem ser at mor og far er lidt kede af det.
Ellers - hvis man har sit barn med ind, må man jo forberede sig på at man må vente med at vise følelserne til man kommer hjem..
Man ved jo at muligheden er der...
Risikoen ER bare mindre, når der ikke er et aktivt barn til at distrahere, og derfor er kvaliteten formentlig bedre, når der ikk eer et barn til stede. Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have din kæreste/mand med, men af selvsamme årsag, ville jeg personligt ringe og få en ny tid.
Som en anden også fortæller, så kan man ikke altid forudse sin reaktion, uanset hvor fattet man føler sig. Men jeg er så også af den holdning, at intet barn har godt af at se sine forældre bryde sammen, hvilket for mange er en reel risiko, hvis de får at vide, at deres kommende barn er stærkt handicappet, eller måske ligefrem ikke levedygtigt.
Men som du selv siger; selvfølgelig fejler jeres kommende barn ikke noget
Jeg forstår bare personligt ikke, når man bevidst vil løbe sådan en risiko. Alternativt kunne man måske arrangere med scanningsdamen/-manden, at far og barn blev ude, mens de vigtigste ting blev scannet og så lige fik lov at komme ind og se bebsen på skærmen til sidst 
Anmeld