At tage storesøster med til NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2013

Dinsen

I herning må man heller ik have børn med ind.... - oplevede også at far og barn måtte vente i venteværelset mens mor blev scannet... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

Pige2009

Ditte_Marie skriver:

Nej det gør hun ikke

Oki Så tag hende da med - i Odense må søskende gerne medbringes, så mon ikke det også er ok hos jer

Anmeld

1. januar 2013

morethanperfect

Ditte_Marie skriver:

Hmmmm hvad gjorde i så?

Daniel blev ude med ham ..

Anmeld

1. januar 2013

2721

henh01 skriver:

I så fald kan du regne med at din kæreste skal vente udenfor sammen med Jeres datter. De går meget op i at der kun er 1 ledsager og at denne er voksen.

Jeg havde både min kæreste og min bedste veninde med inde til NF, der blev intet nævnt, det var på Herlev

Anmeld

1. januar 2013

Victoriasmor88

Jeg synes det er ok at der ikke må medbringes børn.. Jeg har selv været i praktik som sygeplejerske på en scanningsklinik i Svendborg. Jeg synes man skal respektere det arbejde der bliver lagt i en scanning for din egen skyld, det er faktisk rigtig svært at scanne og kræver meget koncentration. Udover det så aner man ikke hvordan man som forældre vil reagere i tilfælde af dårligt nyt. Jeg oplevede f.eks et par der trods restriktoner ville have deres barn med ind til scanning. Det viste sig at der var dårligt nyt og begge forældre brød sammen i den grad at der måtte træde en ekstra sygeplejerske til for alene at varetage deres medbragte barn. Den sygeplejerske måtte så gå fra sin egen scanningsstue da der ikke var andre til at tage over.. Det synes jeg ikke er rigtigt overfor personalet og BESTEMT ikke overfor det medbragte barn. Efter min mening er regler regler Og jeg ville som sygeplejerske selv sige nej.. Men det er kun min mening. 

Anmeld

2. januar 2013

Nolle

Ditte_Marie skriver:

Jo men hun er jo så lille at hun ikke forstår hvis noget er galt..

Var det det svar i fik?

Det var ikke mere om børne kunne forstå det - det var til mor og far. Få hvis talen er dårlig så bliv det ofte at de også fik det dårligt og lidt chok og det ville der medbringt barn kunne mærke .. 

Vi måtte bestemt ike have han med til nf men til md måtte vi godt hvis det var han ikke kunne blive passet. Så måtte kæresten gå ud med ham hvis JM synes det blev får træls. 

Anmeld

2. januar 2013

sabi1979

Ouh vil heller ikke ha børn med ind. Jeg fik nu lov da det bare var fordi de skulle se om han tog nok på. Men de to andre scanninger måtte hun ikke.

Det kan jeg ikke forstå du ikke må, for jeg har haft både min papdatter på 20 år og hendes kæreste med ind til scanning og en anden gang havde vi vores lille 3 årige datter med ind og de sagde ikke noget til det jeg blev scannet (NF) i sønderborg og der måtte vores børn også med ind
sabrina min mand var selvfølgelig også med hver gang

Anmeld

2. januar 2013

JustMe

Ditte_Marie skriver:

Ih hvor er det dumt

Det er jo ikke dumt. Tværtimod ville det være dumt, hvis scanningspersonalet overså vigtige misdannelser til en NF-scanning, fordi de tog mere hensyn til mors og fars pasningsproblemer end til behovet for koncentration under scanning.

Ærgerligt ja, men dumt er det bestemt ikke

Anmeld

2. januar 2013

lilledittemor

Gittemor09 skriver:

ja, meget.... men prøv og ring til dem... måske får i bare en ny tid....

men en ny tid hjælper ikke folk er jo på arbejde og kan ikke se efter vores datter

Anmeld

2. januar 2013

lilledittemor

K&S skriver:

Jeg tror, det handler om sygeplejerskens koncentration under scanningen...

Men min datter er meget sød og stille

ej.. det er jo fair nok, men håber at de vil gøre en undtagelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.