Betalte I alt selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2012

bøllen

Anonym skriver:

Har du stemt?? for der er 2 stemmer (1 for ja, og 1 for nej) - og jeg har selv stemt ja

ja stemte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

bøllen

Anonym skriver:

Har du stemt?? for der er 2 stemmer (1 for ja, og 1 for nej) - og jeg har selv stemt ja

og igen, hvis første gang ikke er registeret

Anmeld

31. december 2012

henh01

Hos os er det en tradition at brudens mor og far betaler for brudens tøj. Det har kørt sådan langt tilbage og det er en tradition mine forældre gerne vil fører videre, så når jeg skal giftes betaler mine forældre denne Ligesom jeg betaler den for mine døtre når de skal giftes

Anmeld

31. december 2012

Michelle88

Mine forældre betalte for min kjole+ slør.. Og hans forældre betalte for bryllupskagen, da hans mor arbejdede v en bager.. Vi havde dog sparet op til det hele inden, da vi ikk vidste at vi fik noget..

Anmeld

31. december 2012

hekran

Vi var kun 22 og 23 da vi blev gift i 2005, men vi betalte skam gildet selv Vi havde det sådan, at det var vores beslutning at blive gift, så det skulle vores familier ikke 'belastes' med. 

Det kunne dog ikke holde dem fra at give gode pengegaver i bryllupsgave. Mener svigermekanikken gav 10.000 kr i bryllupsgave. Men det var en bryllupsgave og ikke noget vi havde regnet med som finansiering til brylluppet.

Anmeld

1. januar 2013

(august)

Har svaret nej da jeg fik betalt min frisør regning af min mor, det ville hun gerne give mig, da vi var dernede sammen på selve dagen og få sat hår og lagt make up.

Anmeld

1. januar 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Er lidt nysgerrig..

Betalte I alt selv - eller fik I kjole og sådanne ting..

Spørger fordi en bekendt har fået ALT betalt hvad vedrør kjole.. Og jeg undre mig bare, vist man ikke har råd til bryllup, hvorfor så gør det??

Ikke at man ikke må tage imod ting, men jeg ville selv betale alt..

Vi er kun rådhus gift.

Men jeg ved at mine forældre giver tilskud til når jeg vil holde det "rigtigt"...... Det er kun vores forældre der ved vi er bleven gift. Og vi ville da fint have råd til at betale selv, men det vil de.

Men ser da intet galt i at ens forældre selv tilbyder, det er noget andet hvis man beder om det, eller låner penge for at kunne holde det, det kunne jeg ALDRIG drømme om

Men de gamle traditioner ligger jo enlig også op til at brudens far betaler en del Hvis man går op i sådan noget....

Anmeld

1. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Fordi man er omgivet er nogle fantastisk søde mennesker der godt vil hjælpe med at få drømmen realiseret.

Jeg er ikke gift eller forlovet, men jeg tror nu ikke jeg ville undre mig. Der er forskellige traditioner for hvordan man gør det.

Anmeld

1. januar 2013

Lise

Vi blev gift på rådhus, og holdt efterfølgende en havefest. Mine forældre betalte ca halvdelen af gildet - de ville gerne give mit tøj, drikkevarer, betale hende der stod i køkkenet, og kagen. Og det kostede halvdelen vi havde holdt festen alligevel, selvom de ikke havde spyttet i kassen, men det var da superskønt at de gjorde. Hvorfor skulle man ikke tage imod sine forældres hjælp, når de nu kan og vil hjælpe? Synes der af og til opstår sådanne tråde - og jeg synes tendensen er at man skal bare altid kunne betale alting selv, og aldrig tage imod økonomisk hjælp. Jeg forstår ikke den holdning vi har modtaget masser af hjælp fra vores forældre - det er jeg ikke for stolt til. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.