Betalte I alt selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2012

Dot D

Anonym skriver:

Hvor sødt når det kommer helt uventet

Nemlig... Vi blev også meget glade 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg ved også, at vist mine forældre (og familie) havde været med - ville de også have hjulpet os.. og det havde vi da heller ikke sagt nej til

Anmeld

31. december 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

fiEr lidt nysgerrig..

Betalte I alt selv - eller fik I kjole og sådanne ting..

Spørger fordi en bekendt har fået ALT betalt hvad vedrør kjole.. Og jeg undre mig bare, vist man ikke har råd til bryllup, hvorfor så gør det??

Ikke at man ikke må tage imod ting, men jeg ville selv betale alt..

Altså.. Jeg fik også min kjole og alt tilbehør dertil af min mor.

Ikke fordi vi ikke selv kunne have købt den, men fordi det var et ønske fra hende at hun ville købe den.

Anmeld

31. december 2012

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Altså.. Jeg fik også min kjole og alt tilbehør dertil af min mor.

Ikke fordi vi ikke selv kunne have købt den, men fordi det var et ønske fra hende at hun ville købe den.

Kan jeg også godt forstå - havde også taget imod det

Anmeld

31. december 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Anonym skriver:

Kan jeg også godt forstå - havde også taget imod det

Det var i hvert fald en rigtig dejlig gave at få - og en helt fantastisk dag sammen med min mor, da vi fandt kjolen

Jeg tænker at det er meget forskelligt fra familie til familie hvad man gør i forhold til bryllupper.

I min mands familie er der tradition for at man får en vis sum penge til at holde bryllup for. Uanset om man "mangler" dem eller ej

Anmeld

31. december 2012

Mum33

Nej, men det var ikke fordi vi ikke havde råd. Der er tradition for i begge vores familier, at de giver 10.000 til brylluppet. Så dem tog vi da med glæde imod. 

Anmeld

31. december 2012

lilledittemor

Anonym skriver:

Er lidt nysgerrig..

Spørger fordi en bekendt har fået ALT betalt hvad vedrør kjole.. Og jeg undre mig bare, vist man ikke har råd til bryllup, hvorfor så gør det??

Det synes jeg er en lidt spøjs holdning
Nogen har jo en tradition for at betale. Eller hvis nogen søskende har fået, så skal de andre jo ikke snydes.

Vi planlagde bryllup og sparede de penge sammen vi skulle bruge.
Så kom min mor og sagde at hun ville gerne give til "resten" af min kjole (vi havde selv budgetteret 10.000, og havde købt én kjole), men vi havde kigget på drømmekjolen til 18.000kr sammen, og den syntes hun jeg skulle have. Ud over det ville hun gerne give al natmad, da min bror også fik det til sit bryllup

Min far ville også gerne give lidt. Ligeledes gav min mormor et større beløb.

Det var jo bestemt ikke noget vi havde forventet.

Egentlig kan det vel være ligemeget hvem der betaler?

Anmeld

31. december 2012

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Det synes jeg er en lidt spøjs holdning
Nogen har jo en tradition for at betale. Eller hvis nogen søskende har fået, så skal de andre jo ikke snydes.

Vi planlagde bryllup og sparede de penge sammen vi skulle bruge.
Så kom min mor og sagde at hun ville gerne give til "resten" af min kjole (vi havde selv budgetteret 10.000, og havde købt én kjole), men vi havde kigget på drømmekjolen til 18.000kr sammen, og den syntes hun jeg skulle have. Ud over det ville hun gerne give al natmad, da min bror også fik det til sit bryllup

Min far ville også gerne give lidt. Ligeledes gav min mormor et større beløb.

Det var jo bestemt ikke noget vi havde forventet.

Egentlig kan det vel være ligemeget hvem der betaler?

Det er mere fordi - dem jeg har hørt om, forventer nærmest at få.. Så det er derfor tråden er lavet

Anmeld

31. december 2012

lilledittemor

Anonym skriver:

Det er mere fordi - dem jeg har hørt om, forventer nærmest at få.. Så det er derfor tråden er lavet

Ja okay så er det jo noget HELT andet

Anmeld

31. december 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Er lidt nysgerrig..

Jeg har stemt ja Måske har dine bekendte haft råd til det, men alligevel fået noget betalt. Jeg havde f.eks. selv råd til barnevogn osv., men mine forældre insisterede på at betale barnevognen, så det handler ikke altid om at have råd eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.