Muhmi skriver:
Ja, så siger datoen den 31. December, et helt år er gået siden sidst..... Sjovt, for det var også et år siden sidst, for en måned siden
Men i dag er det jo at vi har været en omgang rundt om solen, og selvom det egentlig kunne være hvilken som helst dag, så er det jo i dag vi vælger at fejre nytår... 
Nå, men vi skal i hvert fald hjem til min mor og hendes mand, vi bliver omkring 10-12 mennesker i aften og så skal vi smovse noget god, knap så fed som julens, mad i dag og ellers hygge os med 90 års fødselsdagen
Nu har jeg de sidste 3 år ikke kunne drikke mig fuld, så jeg må indrømme at jeg faktisk glæder mig til næste år, hvor jeg hverken er gravid eller ammer og så er det mors tur til at skulle vælte rundt hehe
Men i år bliver det bare stille og roligt for mit vedkommende og så skal jeg som den eneste ædru (igen igen igen!) passe på Silas.. Hehehe.. Ej jeg håber Anders venter med at drikke sig fuld til EFTER Silas er kommet i seng

Nåååååe, men jeg ville sådan set bare lige ønske jer alle sammen et rigtig godt nyt hår... I må passe rigtig godt på jeres fingre og øjne, så vi kan skrives ved i år 2013

Det bliver da hyggeligt!
Jeg glæder mig helt til en nytårsaften, hvor vi bare skal slappe af og være sammen med familien. Jeg er ikke så meget til nytår selv. Fulde folk og krudt er ikke lige mig 
Håber i kommer godt ind i det nye år! 
Anmeld