Happy Newyear!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. december 2012

Muhmi

Ja, så siger datoen den 31. December, et helt år er gået siden sidst..... Sjovt, for det var også et år siden sidst, for en måned siden  Men i dag er det jo at vi har været en omgang rundt om solen, og selvom det egentlig kunne være hvilken som helst dag, så er det jo i dag vi vælger at fejre nytår...

Nå, men vi skal i hvert fald hjem til min mor og hendes mand, vi bliver omkring 10-12 mennesker i aften og så skal vi smovse noget god, knap så fed som julens, mad i dag og ellers hygge os med 90 års fødselsdagen  Nu har jeg de sidste 3 år ikke kunne drikke mig fuld, så jeg må indrømme at jeg faktisk glæder mig til næste år, hvor jeg hverken er gravid eller ammer og så er det mors tur til at skulle vælte rundt hehe Men i år bliver det bare stille og roligt for mit vedkommende og så skal jeg som den eneste ædru (igen igen igen!) passe på Silas.. Hehehe.. Ej jeg håber Anders venter med at drikke sig fuld til EFTER Silas er kommet i seng  

Nåååååe, men jeg ville sådan set bare lige ønske jer alle sammen et rigtig godt nyt hår... I må passe rigtig godt på jeres fingre og øjne, så vi kan skrives ved i år 2013    

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

B&J

Mange tak søde håber også du kommer godt ind i det nye år

også til alle på baby dk håber i alle kommer godt og helt ind i det nye år

Anmeld

31. december 2012

Muhmi

B&J skriver:

Mange tak søde håber også du kommer godt ind i det nye år

også til alle på baby dk håber i alle kommer godt og helt ind i det nye år

DET skal jeg nok 

Jeg vil i hvert fald gøre mit bedste 

Synes nu egentlig det er meget sjovt sådan at se alle de fulde folk der plejer at vælte rundt nytårsaften, så jeg glæder mig lidt til at jeg nu skal se min mor rende rundt med en god brandert på Det har jeg set før, men der har jeg jo også selv været fuld hihihi 

Anmeld

31. december 2012

MyLove E

Rigtig godt nytår til dig også søde.. Håber du får en fantastisk sjov og hyggelig en. Er ret sikker at du er lidt en type som mig ( når jeg har det godt) Som faktisk er vildere når jeg ædru:-)

KNUS

Anmeld

31. december 2012

Muhmi

Tauf skriver:

Rigtig godt nytår til dig også søde.. Håber du får en fantastisk sjov og hyggelig en. Er ret sikker at du er lidt en type som mig ( når jeg har det godt) Som faktisk er vildere når jeg ædru:-)

KNUS

ALTID, for så kan jeg jo styre mine lemmer hahahah

Og rigtig mange gange i lige måde til dig søde! Jeg håber snart du får det rigtig godt igen! 

Anmeld

31. december 2012

B&J

Muhmi skriver:

DET skal jeg nok 

Jeg vil i hvert fald gøre mit bedste 

Synes nu egentlig det er meget sjovt sådan at se alle de fulde folk der plejer at vælte rundt nytårsaften, så jeg glæder mig lidt til at jeg nu skal se min mor rende rundt med en god brandert på Det har jeg set før, men der har jeg jo også selv været fuld hihihi 

det bliver et godt syn

Anmeld

31. december 2012

Muhmi

B&J skriver:

det bliver et godt syn

Det bliver helt igennem vidunderligt

Du har set mine nytårs billeder inde på facebook ikke? Så kan man se hvor sjovt vi har det

Anmeld

31. december 2012

B&J

Muhmi skriver:

Det bliver helt igennem vidunderligt

Du har set mine nytårs billeder inde på facebook ikke? Så kan man se hvor sjovt vi har det

nej dem kan jeg ikke se kan du ikke tage mig så jeg kan se dem for dem vil jeg da vildt gerne se søde

Anmeld

31. december 2012

Carina:-)

I lige måde

Her er jeg lige stoppet med at amme,så jeg skal da have vin og et par enkelte shots 

Men desideret  fuld skal ingen af de voksne være hverken os eller gæsterne. -det er forbudt i mit hus når der er børn tilstede,så det gør vi først når børnene engang er store og selv er til fest 

Anmeld

31. december 2012

Muhmi

B&J skriver:

nej dem kan jeg ikke se kan du ikke tage mig så jeg kan se dem for dem vil jeg da vildt gerne se søde

Jo da hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.