Jeg magter snart ikke folks velmenenhed mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. december 2012

Enirt

NU ER JEG 41+1 og magter det snart ikke mere

Jeg vil bare gerne have min lille dreng ud og så han kan møde sin mor og far. Troede ikke jeg nogen sinde skulle sidde og ønske at have smerte, men det gør jeg nu. Jeg har igen ting mærket...som i INGEN TING! Jeg har ikke plukkeveer, ingen muren i underlivet, ingen plet eller tegnblødning... INGEN TING

Er ved at blive SKØR min svigermor har ringet hver dag (undtagen en dag) i en uge nu for at høre "hvordan vi har det", folk spørger hele tiden om jeg har mærket noget til en kommende fødsels eller kommer med bud på hvad dato han kommer til verdenen. Min kæreste og utålmodig og spørger hele tiden om jeg har det godt, om jeg ikke snart tror der sker noget, at nu kan det ske når som helst. Er bare ved at blive vanvittig, jeg er jo selv mega frustreret over at han ikke er kommet ud endnu og at jeg slet ikke mærker noget til at det er oppe over.

Jeg svarer for det meste, jeg skal nok sige til når jeg har født og også gerne inden, når jeg mærker noget der kunne være tegn på fødslen nærmer sig. Jeg prøver at bevare roen og svare pænt.

Men i dag kammede det bare over da svigermor igen ringede. Jeg havde bare tænkt at hvis jeg blev hjemme (har været på en del julebesøg) Så kunne jeg bare slappe af og være i fred for folks velmenenhed... Men NEJ og så kunne jeg bare ikke mere, har hylet flere gange i dag og bidt af min kæreste, når han spørger (hvilket jeg er rigtig ked af at jeg gør, han har jo også brug for at komme ud med hans utålmodighed)

Gider bare ikke være gravid mere...føler at jeg er ved at blive til en evigheds gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Astrid P

Åhhh, jeg ved præcis hvad du mener... Jeg fødte da jeg var 41+4, og havde det periodevis ligesom dig. Lige pludselig er han ude hos dig, og så er alt godt igen!

for at du allerede har født nu, eller at det sker MEGET snart.

Anmeld

9. januar 2013

Enirt

Astrid P skriver:

Åhhh, jeg ved præcis hvad du mener... Jeg fødte da jeg var 41+4, og havde det periodevis ligesom dig. Lige pludselig er han ude hos dig, og så er alt godt igen!

for at du allerede har født nu, eller at det sker MEGET snart.

mit vand var lige gået da du skrev (kan jeg se på klokkeslettet), han kom til verdenen 20.08 samme dag.

En stor dejlig dreng på 3990 g og 53 cm.

Anmeld

9. januar 2013

Astrid P

Stort tillykke, håber alt gik som det skulle, og at I har det godt...

Anmeld

9. januar 2013

Enirt

Astrid P skriver:

Stort tillykke, håber alt gik som det skulle, og at I har det godt...

Det gjorde det og vi har det godt alle sammen, det er skønt at være hjemme igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.