Av :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. december 2012

Leyla94

Jeg har utrolig ondt lige op over numsen, ved ryggen på højre side...Det kommer og går, men det er så irreterne at jeg næsten ikke kan gå pga den smerte. Hvad kan det være?

Nogen med erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Rose22 skriver:

Jeg har utrolig ondt lige op over numsen, ved ryggen på højre side...Det kommer og går, men det er så irreterne at jeg næsten ikke kan gå pga den smerte. Hvad kan det være?

Nogen med erfaring?

Begyndende bækkenløsning? - Gør det ondt at sætte dig ned og rejse dig op? 

Anmeld

30. december 2012

simone_jacobsen

Rose22 skriver:

Nogen med erfaring?

Det kunne godt lyde som iskasnerven (staves??), den har drillet mig meget af min graviditet..

Anmeld

1. januar 2013

Leyla94

MorTilEnPrinsesse skriver:

Begyndende bækkenløsning? - Gør det ondt at sætte dig ned og rejse dig op? 

Lidt  Men jeg har ikke haft det sådan længe, ved ikke om det kommer igen

Anmeld

1. januar 2013

Leyla94

simone_jacobsen skriver:

Det kunne godt lyde som iskasnerven (staves??), den har drillet mig meget af min graviditet..

Hvad er det?

Anmeld

1. januar 2013

tarkoflen

simone_jacobsen skriver:

Enig

Det er en nerve der kan sætte sig i klemme i ballen og gøre noget så ondt!

En fysioterapeut eller kiropraktor kan hjælpe dig, eller en rigtig god massør, altså ikke sådan en i en skønhedsklinik eller thai, men en "rigtig" massør

Anmeld

1. januar 2013

B&J

simone_jacobsen skriver:

jeg fik så hammer ondt en dag jeg støvsugede så kom det dagen efter og gik væk igen.... men det kan nemt komme igen

Anmeld

1. januar 2013

L&V

Det er med garanti din iskiastnerve den bliver ofte belastet i graviditeten. En go fys kan hjælpe rigtig godt på det ..

Anmeld

2. januar 2013

Leyla94

Jeg har det bedre nu, ja jeg tror også det var det der tingeling i sagde  hi hi kan ikke finde ud af at stave det.
Men nu har jeg det heldigvis bedre, tusind tak for jeres søde svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.