3 mdr. og mos og grød ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

L&V

Vi startede 1-2uger før Laura blev 4måneder og der er ikke noget jeg har fortrudt mere. hun spiste ca det samme som din søn godt nok hver 2time og holdte det nede men ellers..

Nøj hvor gik hendes lille mave i stykker selv om vi fulgte alle de råd der nu var med svesker og hvad ved jeg.. Jeg gør det aldrig igen..

Har i fået tjekket om der er tale om refleks for så kan i jo få noget for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

baby012

Min datter fik MM til hun var 5 måneder .. Og øv hvor ville jeg ønske jeg havde ventet den ene måned mere som Sundhedsstyrelsen anbefaler  

det agter jeg at gøre uanset hvad med min søn ... 

Men kan sagtens huske tigerspringet man kunne jo ikke lave andet end at give mælk ... Hendes kom allerede da hun var to måneder gammel .. Det var tre hårde måneder .. Men hold ud ... 

Jeg fortryder det virkelig ... 

Anmeld

30. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ja og jeg vil ikke anbefale det

Anmeld

30. december 2012

wmillapigenw

morethanperfect skriver:

Er der nogle herinde der er startet op på det mellem 3 og 4 mdr. alderen ?? Vil helst kun høre fra dem der startede så tidlig med det , hvis der er nogle

jeg gav ham grød første gang da der var 12 dage til han blev 4 måneder, da han bare åd og åd hele tiden og sov meget lidt og ikke igennem længere som han havde gjort før. men da han blev pylret om aftenen og skreg så fik han ikke mere grød før han var 4 måneder hvis ikke lidt ældre

siden jeg startede da han blev 4 måneder igen og her har intet været med maven siden og han sov igennem efter det.

Anmeld

30. december 2012

Bassemor<3

morethanperfect skriver:

Okay ..

Var det fordi han ikke blev mæt ?

Nej jeg havde bestemt at fuldamme til 6 mdr. så fra 3½ til 6 mdr. var det bare smagsprøver hist og her, for at vende ham til andet end mælk.

Anmeld

30. december 2012

morethanperfect

MariaE skriver:

Husk bare på at selv om du er klar er dit barns mave jo ikke :-D

Jeg er ikke klar .. Vil aller helst han blir på mme så længe han overhovedet kan .. Men når det ikke mætter ham , og han gylper det hele op , netop fori han spiser så meget , men ikke mætter ham , syns jeg bare det er rigtig synd og trække den for min skyld .. 
Og ærligt så syns jeg faktisk det er så skide besværligt med mos og grød .. Syns det er MEGET nemmere med en flaske Så det er skam IKKE for min skyld ..

Anmeld

30. december 2012

morethanperfect

Bassemor<3 skriver:

Nej jeg havde bestemt at fuldamme til 6 mdr. så fra 3½ til 6 mdr. var det bare smagsprøver hist og her, for at vende ham til andet end mælk.

Okay .. God idé

Anmeld

30. december 2012

Mor1012

morethanperfect skriver:

Er der nogle herinde der er startet op på det mellem 3 og 4 mdr. alderen ?? Vil helst kun høre fra dem der startede så tidlig med det , hvis der er nogle

ja vi startede.. og hun er nu 4 en halv mdr og spiser grød 2 gange daglig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.