Altså Blodprøven viste at alt så fint ud og et par dage efter at jeg egentlig var afsluttede kom jeg jo så på sygehuset igen fordi jeg blødte mere og der skannede de og sagde der ikke var mere, men at deres bud ville være mens. Det var de så godt som sikre på! 
Altså......det er i hvertfald ikke uønsket
Sker det er vi enige om at vi ikke får en abort igen! (årsagen til denne abort er kompliceret men kort sagt vidste vi ikke hvem faderen var. Men igen, den historie laaaang og kompliceret) 
Okay. Det er bare fordi at graviditetshormonet hcg bliver i kroppen lidt tid efter en abort, så hvis du testede for graviditet, kunne du godt få en falsk positiv test. Derfor er det vigtigt at stå med en helt negativ test først, så du undgår skuffelser.
Eller evt. en blodprøve, der kan bekræfte at det er ude af kroppen. At de siger, der ikke er mere ved en scanning, er jo "bare" for at konkludere at alle fosterresterne er ude af livmoderen.
Jeg tænker at det nok er ret usandsynligt at du er gravid igen, men det kan jo ske bare med præ-sæd, så I bør nok overveje lidt mere grundig brug af beskyttelse, hvis I ikke direkte arbejder på at blive gravide. 
Rettelse: Sorry, fik læst for hurtigt! Du starter jo faktisk med at sige at blodprøven så fin ud.
Anmeld