Bog med blanke sider hvor kan man købe sådan en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

B&J

Dinna88 skriver:

det ville da også være møgirriterende!

jaaa helt bestemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Dinna88

B&J skriver:

jaaa helt bestemt

Anmeld

31. december 2012

Pige2009

B&J skriver:

jeg har tænk bare at klister fordi så kan jeg sætte billeder ind og opskriften

Så vil jeg ikke anbefale en sådan bog, da den meget hurtigt bliver alt alt for tyk  Personligt bruger jeg et ringbind med plastiklommer og blanke A4 ark, da jeg så har delt det op i forretter, hovedretter, desserter, bagværk, supper, jul osv. På den måde er det nemmere at sortere og dele ud og så kan man lige tage en plastiklomme ud, når man skal bruge opskriften og plastiklommen kan ligeledes tørres af for mel, fedt og hvad der ellers kommer på i kampens hede

Anmeld

31. december 2012

B&J

Baagøe skriver:

Så vil jeg ikke anbefale en sådan bog, da den meget hurtigt bliver alt alt for tyk  Personligt bruger jeg et ringbind med plastiklommer og blanke A4 ark, da jeg så har delt det op i forretter, hovedretter, desserter, bagværk, supper, jul osv. På den måde er det nemmere at sortere og dele ud og så kan man lige tage en plastiklomme ud, når man skal bruge opskriften og plastiklommen kan ligeledes tørres af for mel, fedt og hvad der ellers kommer på i kampens hede

det har jeg jo slet ikke tænkt på så bliver opskrifter jo heller ikke ulækker..... og man kan altid tage den ud og sætte den ind igen fantastisk ide

Anmeld

31. december 2012

Pige2009

B&J skriver:

det har jeg jo slet ikke tænkt på så bliver opskrifter jo heller ikke ulækker..... og man kan altid tage den ud og sætte den ind igen fantastisk ide

Nemlig Jeg har så købt nogle faneblade, som jeg har sat ind og som opdeler i kategorier. Det virker super godt her og jeg har det helt tykke ringbind, som faktisk er godt fyldt efterhånden...

Anmeld

31. december 2012

B&J

Baagøe skriver:

Nemlig Jeg har så købt nogle faneblade, som jeg har sat ind og som opdeler i kategorier. Det virker super godt her og jeg har det helt tykke ringbind, som faktisk er godt fyldt efterhånden...

Jamen det er så mega smart det skal jeg helt sikkert prøve for der kan jo være mange opskrifter i og smart med de faneblade... så skal jeg vist til at tage billeder af alt den mad jeg laver og skrive opskrifter ned

Anmeld

31. december 2012

Pige2009

B&J skriver:

Jamen det er så mega smart det skal jeg helt sikkert prøve for der kan jo være mange opskrifter i og smart med de faneblade... så skal jeg vist til at tage billeder af alt den mad jeg laver og skrive opskrifter ned

Ja, og så er det nemt lige at kradse noget ned selv og sætte ind

Anmeld

31. december 2012

B&J

Baagøe skriver:

Ja, og så er det nemt lige at kradse noget ned selv og sætte ind

Uhhhh nej nej nej... min håndskrigt skal ikke ned på et papir

det er computerens opgave

Anmeld

31. december 2012

Pige2009

B&J skriver:

Uhhhh nej nej nej... min håndskrigt skal ikke ned på et papir

det er computerens opgave

Griner Det er nu også meget få, jeg har i håndskreven udgave. Vist kun en dødnem opskrift på æbleskiver med 6 ingredienser

Anmeld

31. december 2012

B&J

Baagøe skriver:

Griner Det er nu også meget få, jeg har i håndskreven udgave. Vist kun en dødnem opskrift på æbleskiver med 6 ingredienser

, det hedder også bare print ud print ud tænk hvis min håndkskrift skulle der ind og en skulle låne min kogebog stakkels dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.