Bog med blanke sider hvor kan man købe sådan en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

B&J

Pikku Myy skriver:

Måske Ordnung och Reda?

mange tak jeg hopper lige ind og kigger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Dinna88

Jeg skriver opskrifter i boger fra Tiger! De er billige og gode

Anmeld

30. december 2012

Pige2009

B&J skriver:

Hvor kan man købe en bog med blanke sidder og gerne rigtigt rigtigt tyk, da jeg gerne vil putte opskrifter i den nogle der kan hjælpe mig

Jeg har købt en i Søstrene Grene og den kostede omkring 15 kr. Skal du klistre opskrifter ind i den eller skal du kun skrive Opskrifter op?

Anmeld

30. december 2012

B&J

Baagøe skriver:

Jeg har købt en i Søstrene Grene og den kostede omkring 15 kr. Skal du klistre opskrifter ind i den eller skal du kun skrive Opskrifter op?

jeg har tænk bare at klister fordi så kan jeg sætte billeder ind og opskriften

Anmeld

30. december 2012

B&J

Dinna88 skriver:

Jeg skriver opskrifter i boger fra Tiger! De er billige og gode

jeg må ned og kigge

for vil gerne igang har en helt del nu

Anmeld

30. december 2012

Dinna88

B&J skriver:

jeg må ned og kigge

for vil gerne igang har en helt del nu

Du kan købe dem til at tegne i, de har sådan noget flot kunstlæser (ja, du ved, det er jo billigt, men de holder!)
De er super fint at have stående i køkkenet

Anmeld

30. december 2012

B&J

Dinna88 skriver:

Du kan købe dem til at tegne i, de har sådan noget flot kunstlæser (ja, du ved, det er jo billigt, men de holder!)
De er super fint at have stående i køkkenet

det skal jeg finde, for kunne godt tænke mig en til de forskellige... især fordi jeg har fundet en masse opskrifter jeg har til at ligge på computeren kunne være pæner og sjover selv at blade op i en bog óg finde den

Anmeld

30. december 2012

Dinna88

B&J skriver:

det skal jeg finde, for kunne godt tænke mig en til de forskellige... især fordi jeg har fundet en masse opskrifter jeg har til at ligge på computeren kunne være pæner og sjover selv at blade op i en bog óg finde den

Det er faktisk præcis det sammen med mig Jeg havde SÅ mange på computeren, som jeg så gav mig til at skrive ned

Anmeld

30. december 2012

B&J

Dinna88 skriver:

Det er faktisk præcis det sammen med mig Jeg havde SÅ mange på computeren, som jeg så gav mig til at skrive ned

nemlig jeg har en masse sider en med mad og en med brød og desserter hihihihhi og tænk nu hvis min computer gik til så skulle jeg finde dem igen det ville jeg være ked af og gider ikke gemme dem på forskellige steder

Anmeld

30. december 2012

Dinna88

B&J skriver:

nemlig jeg har en masse sider en med mad og en med brød og desserter hihihihhi og tænk nu hvis min computer gik til så skulle jeg finde dem igen det ville jeg være ked af og gider ikke gemme dem på forskellige steder

det ville da også være møgirriterende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.