Pige/dreng på samme værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.869 visninger
19 svar
0 synes godt om
30. december 2012

Kløver

Nu er mine små endnu, men har en dreng og en pige med 14 mdr mellemrum. meningen er at så snart de sover igennem til det, skal de dele værelse. Men hvor længe kan det forsvares at de deler værelse, så jo lilleper filmen her i julen, hvor Ole og Mie deler værelse selvom de er rimeligt gamle, ligner et sæt børn helt oppe i 8-9 klassetrin, men der var tiden jo nok en anden, og ved flere hvis børn boede på samme værelse længe

en anden ting, er vi ønsker en mere, og der vil jo så blive 2 med samme køn og 1 af det andet køn, og de 2 med samme køn skal så dele værelse når de bliver ældre, da alle børnene så får 1 salen selv, hvor vi vil have soveværelse i kælderen, men der skal de være rimeligt gamle, hvor længe synes i det er fair børnene deler værelse, og er det krav de får deres eget, for ville helst undgå at tage det andet værelse i brug i kælderen, da der ikke er meget lys pga små vinduer, og brandsikkerhed osv

håber i vil dele erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

DitteFisk

Jeg delte værelse med både min bror og søster indtil jeg var ca 5 Jeg var den ældste, og der var ikke særlig stor alders forskel. 

Anmeld

30. december 2012

Kløver

Gigl skriver:

Jeg delte værelse med både min bror og søster indtil jeg var ca 5 Jeg var den ældste, og der var ikke særlig stor alders forskel. 

hm ja håber nu mine kan dele værelse noget længere tid end 5

Tak fordi du delte

Anmeld

30. december 2012

helle85

Maja84 skriver:

Nu er mine små endnu, men har en dreng og en pige med 14 mdr mellemrum. meningen er at så snart de sover igennem til det, skal de dele værelse. Men hvor længe kan det forsvares at de deler værelse, så jo lilleper filmen her i julen, hvor Ole og Mie deler værelse selvom de er rimeligt gamle, ligner et sæt børn helt oppe i 8-9 klassetrin, men der var tiden jo nok en anden, og ved flere hvis børn boede på samme værelse længe

en anden ting, er vi ønsker en mere, og der vil jo så blive 2 med samme køn og 1 af det andet køn, og de 2 med samme køn skal så dele værelse når de bliver ældre, da alle børnene så får 1 salen selv, hvor vi vil have soveværelse i kælderen, men der skal de være rimeligt gamle, hvor længe synes i det er fair børnene deler værelse, og er det krav de får deres eget, for ville helst undgå at tage det andet værelse i brug i kælderen, da der ikke er meget lys pga små vinduer, og brandsikkerhed osv

der er 13 mdr mellem mine børn, dreng på 6 og pige på 5, og de deler værelse. det eneste vi syntes er et problem, er at de vækker hinanden om morgen. vores børn skal nok dele værelse et års tid endnu, indtil første sal er førdig

Anmeld

30. december 2012

Tranebaer

Jeg delte værelse med min bror til jeg var 6 og han 8-9.

Anmeld

30. december 2012

Ellie79

Maja84 skriver:

Min den store bliver 6 nu her om 2 mdr og hun skal have sit eget værelse.. hun efterspørg selv mere hendes tid og alenetid uden hun skal dele. Hun nyder at have veninder på besøg hvor de kan danse og hører høj musik uden at blive forstyrret fordi hun skal dele. Så jeg vil mene 5-6 år så begynder de at blive bevidste om det.

Vores nabo har to piger på 5 og 6 år som også får eget værelse nu, så det er nok den tid hvor ungerne vil have privatliv også kan man invitere sine søskende indenfor.

Anmeld

30. december 2012

-Sigrid-

Mine forældre har haft båd (og har det stadig), og vi delte kahyt 7 uger om året indtil jeg var 13 Vi skændtes og sloges, men ikke mere end vi ellers ville have gjort, og der er forskel på at være i et værelse som udelukket består af senge og så på værelser.

Jeg vil mene at det er okay til de begynder at blive kønsmodne, altså omkring 11-14 år

Anmeld

30. december 2012

TNBC

Maja84 skriver:

Jeg vil sige at dele værelse ind til de selv ønsker at få sit eget. Det er jo forskelligt fra børn til børn. Nogen kan dele værelse til de er teenagere , nogen måske kun til de starter i skole..

Anmeld

30. december 2012

spj

Jeg delte værelse med min storebror til han 10-11 år og jeg var 8-9 år. Vores forældre havde delt værelset lidt op med nogle små skabe, så vi alligevel havde det lidt for os selv.
Så flyttede vi i hus og der kom jeg til at dele værelse med min lillebror der er 7 år yngre. Men der var det igen opdelt af nogle skabe. Vi delte værelse sådan i en del år.

Vi har også en dreng og pige der er dog 2,5 år i mellem og de kommer også til at dele værelse ligeså snart lillebror sover igennem.

Anmeld

30. december 2012

L&V

Vores børn kommer os til at dele værelse og kender flere der har børn der deler og ved 5års alderen begynder de af mangle deres eget og det er os det vi forestiller os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.