Forvirring?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

hejsa Alle de symptomer du beskriver kan SAGTENS være fordi du er gravid, men det kan altså også være fordi du tænker rigtig meget på om du er gravid .... !

både om det er bange anelser eller fordi du rigtig gerne vil være gravid .

men jeg synes helt sikkert ( som du selv siger ) at du skal teste ( Hvis du er over tid ) så får du sikkert svar )

Men jeg fik jo bare mens, trods at kondomet bristede. Men det var der hvor symptomerne startede, og de har været der lige siden. Hvis jeg får mens igen, er det om 2 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Men jeg fik jo bare mens, trods at kondomet bristede. Men det var der hvor symptomerne startede, og de har været der lige siden. Hvis jeg får mens igen, er det om 2 uger

Når okay

så kan dine symptomer måske i stedet være din ægløsning, hvis du siger du først forventer mens om 2 uger men hvis du ønsker det, så jeg for dig / jer

Anmeld

31. december 2012

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg kan simpelthen bare ikke forstå at jeg har det sådan her, hvis det er influenza.. Har det godt nok underligt

Influenzaen i år er også ekstra strid.. Kloge hoveder siger f.eks. at alle i risikogrupperne såsom gravide, ældre og folk med i forvejen lavt imunforsvar bør lade sig vaccinere imod det, fordi den skulle være ekstra strid.. Men jeg ved ikke noget om det, så jeg skal ikke spille klog

Men se du at få taget en test, så vi andre også kan få stillet nysgerrigheden Og husk endelig MORGENURIN!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.