Tror måske ..........:o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. december 2012

AnnaMary

Hej alle....

Jeg tror måske jeg har en positiv test .... den er meget utydelig, men den er der .... 

Jeg har lige haft min mens her den 20. som kom 3 dage for tidligt, Kan det så stadig godt passe der er en streg?

Hvis det er .... er jeg ikke mere en 5+0.... Så ved ikke heli :i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Guldet

kan du prøve at oploade et billede af testen?

Hvordan var din mens. her den 20?

Anmeld

30. december 2012

come2

AnnaMary skriver:

Hej alle....

Jeg tror måske jeg har en positiv test .... den er meget utydelig, men den er der .... 

Jeg har lige haft min mens her den 20. som kom 3 dage for tidligt, Kan det så stadig godt passe der er en streg?

Der er jo nogle der bløder under graviditet , så måske

Anmeld

30. december 2012

Karoline27

Jeg krydser for at du er gravid

Man siger jo, at bare der er en streg, så er man gravid. Det er ligegodt hvor tydelig/utydelig den er

Det er kun ved en ÆL test den skal være lige så tydelig som kontrol stregen

Anmeld

30. december 2012

AnnaMary

Juliane27 skriver:

Jeg krydser for at du er gravid

Man siger jo, at bare der er en streg, så er man gravid. Det er ligegodt hvor tydelig/utydelig den er

Det er kun ved en ÆL test den skal være lige så tydelig som kontrol stregen

Ja det er nemlig os hvad jeg har hørt.... Men de har snydt mig før  

Hvor jeg testede positiv, flere gange, og negativ på sammetid, og nu har jeg lige tage en test igen, som viser negativ

Anmeld

30. december 2012

AnnaMary

Mor- til pige skriver:

kan du prøve at oploade et billede af testen?

Hvordan var din mens. her den 20?

Jeg ved ik om man kan fange stregen .. Den er meget utydelig ... - Men havde en test før mens, der os var tydlig, så kom min mens, og jeg testede negativ igen.... men nu endnu en positiv ....

Min mens den. 20 var meget underlig, nogle gange blødte jeg helt vildt, andre gange knap så meget

Anmeld

30. december 2012

Guldet

AnnaMary skriver:

Jeg ved ik om man kan fange stregen .. Den er meget utydelig ... - Men havde en test før mens, der os var tydlig, så kom min mens, og jeg testede negativ igen.... men nu endnu en positiv ....

Min mens den. 20 var meget underlig, nogle gange blødte jeg helt vildt, andre gange knap så meget

Tænker lidt om det desværre måske kan være en SA du har haft d.20 også tester du positiv stadig - fordi du har hcg i blodet.. Hmm men håber den er der !  Krydsere alt hvad der kan krydses for at den er rigtig positiv! 

Anmeld

30. december 2012

AnnaMary

Mor- til pige skriver:

Tænker lidt om det desværre måske kan være en SA du har haft d.20 også tester du positiv stadig - fordi du har hcg i blodet.. Hmm men håber den er der !  Krydsere alt hvad der kan krydses for at den er rigtig positiv! 

Det er nemlig os hvad jeg går og er bange for ...

Anmeld

30. december 2012

Karla

AnnaMary skriver:

Hej alle....

Jeg ville nok tage en tur forbi lægen og få taget en blodprøve, der måler hcg, hvis du fortsat tester positivt.

Jeg har én gang prøvet at teste positivt - svagt, få min menstruation og så teste svagt positivt igen kort efter. Der havde jeg en graviditet udenfor livmoderen.

Men det kan jo også være en SA, og at du så stadig har lidt hcg i kroppen.

Anmeld

30. december 2012

AnnaMary

Karla skriver:

Jeg ville nok tage en tur forbi lægen og få taget en blodprøve, der måler hcg, hvis du fortsat tester positivt.

Jeg har én gang prøvet at teste positivt - svagt, få min menstruation og så teste svagt positivt igen kort efter. Der havde jeg en graviditet udenfor livmoderen.

Men det kan jo også være en SA, og at du så stadig har lidt hcg i kroppen.

Jeg er os bange for jeg har aboteret ... Fordi det var virkelig kræftig på et tidspunkt ...

og graviditet uden for livmoderen har jeg været tjekket for nogle andre gange hvor jeg os viste positiv, men da jeg så kommer til scanning, var der intet ... ik engang en lille baby det rigtige sted :/

Så tror du har ret i jeg nok heller må kontakte lægen efter nytår ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.