Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja men har tænkt mig at spørge nu her til md D 16. Januar hvordan min livmoder ligger for det har jeg absolut ingen anelse om .. Okat nej så du jo ikke meget højere end mig jeg vejer normalt 52 kilo så tabte jeg mig til 48 kilo i starten af graviditeten men nu vejer jeg 53,2 kilo men vægt og størrelse behøver ikke hænge sammen har jeg hørt altså er skannet til NF og til ks og der var kun en enkel ved du så om du skal ha en lille dreng eller pige ??
Jeg har også hørt at vægt og størrelse ikke hænger sammen. Tror nu heller ikke, du venter tvillinger når du ikke har set mere end én til NF, men det svinger også bare så meget fra kvinde til kvinde, hvor hurtigt maven vokser. Jeg har så oplevet folk spørge, om jeg nu husker at spise rigtigt eller om jordemoderen holder øje med min vægt osv., fordi min mave ikke er så stor. Det er godt nok heller ikke sjovt. Især fordi det jo smitter af og jeg selv blev meget bekymret en periode.
Vi venter en lille pige! Og til MD fik vi at vide, hun vokser præcis som hun skal, så det fjernede da lige nervøsiteten igen.
MD d. 16. januar. Det er jo lige om lidt, uha I må glæde jer.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Akmese skriver: Det er en hel vild tanke :-) jeg glæder mig sådan på dine/jeres vegne ! Og især til at finde ud af hvad det er for en lille fisk du gemmer på !
Det er en hel vild tanke :-) jeg glæder mig sådan på dine/jeres vegne ! Og især til at finde ud af hvad det er for en lille fisk du gemmer på !
Ja, det bliver så mega spændende - men glæder mig nu også til at se lille Isak!
Miss Kat skriver: Jeg har også hørt at vægt og størrelse ikke hænger sammen. Tror nu heller ikke, du venter tvillinger når du ikke har set mere end én til NF, men det svinger også bare så meget fra kvinde til kvinde, hvor hurtigt maven vokser. Jeg har så oplevet folk spørge, om jeg nu husker at spise rigtigt eller om jordemoderen holder øje med min vægt osv., fordi min mave ikke er så stor. Det er godt nok heller ikke sjovt. Især fordi det jo smitter af og jeg selv blev meget bekymret en periode. Vi venter en lille pige! Og til MD fik vi at vide, hun vokser præcis som hun skal, så det fjernede da lige nervøsiteten igen. MD d. 16. januar. Det er jo lige om lidt, uha I må glæde jer.
Nej men det er helt utroligt som andres udtalelser kan gøre en helt bekymret !! På et tidspunkt måtte jeg også tage en lille pause fra baby.dk fordi alle de negative indslag påvirket mig lidt for meget .. Men dejligt med en sund og rask lille pige stort tillykke med hende Og ja 14 dage til md !! Nu må tiden godt gå stærkt !
M (: skriver: Ja, det bliver så mega spændende - men glæder mig nu også til at se lille Isak!
Ja det bliver bare dejligt for os begge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128