Isaks hule 16+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

Mink

Miss Kat skriver:

Orv altså, du har allerede ligeså meget mave dér, som jeg har nu og jeg er altså i uge 22 lige om lidt. Iihhh... så fin!

Ja jeg har fundet ud af jeg åbenbart er ret stor allerede .. Lagde billedet ud i min babygruppe og der blev de også lidt forarget    

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Mink

Miss Church skriver:

Hvor er du bare rigtig fin! 

Tak skal du ha  Og lige måde 

Anmeld

30. december 2012

Lykke:)

Akmese skriver:

Sååå tyyyyk ..  Fuldstændig forelsket i min lille dreng

nååå hvor er du fin!
stort tillykke !

Anmeld

30. december 2012

Miss Kat

Akmese skriver:

Ja jeg har fundet ud af jeg åbenbart er ret stor allerede .. Lagde billedet ud i min babygruppe og der blev de også lidt forarget    

Forargede?? Sikke noget pjat, din mave er super flot. Det er bare min egen mave der er meget lille.

Anmeld

30. december 2012

Mink

Lykke:) skriver:

nååå hvor er du fin!
stort tillykke !

Tak for de søde ord de varmer   

Anmeld

30. december 2012

Lykke:)

Akmese skriver:

Tak for de søde ord de varmer   

kæmpe knus!

Anmeld

30. december 2012

Mink

Miss Kat skriver:

Forargede?? Sikke noget pjat, din mave er super flot. Det er bare min egen mave der er meget lille.

de har bare fortalt de først lignede mig noget længere henne i deres tidligere graviditeter og tak for de søde ord måske du også er højere end mig ? Jeg er kun en lille en på 167  

Anmeld

30. december 2012

Mink

Lykke:) skriver:

kæmpe knus!

Lige tilbage igen 

Anmeld

30. december 2012

Miss Kat

Akmese skriver:

de har bare fortalt de først lignede mig noget længere henne i deres tidligere graviditeter og tak for de søde ord måske du også er højere end mig ? Jeg er kun en lille en på 167  

Jamen jeg tror da også, din mave er rimelig stor for tidspunktet, men jeg er ikke sikker på, den er usædvanligt stor.  

Jeg er 169, men har altid været temmelig undervægtig, så jeg tror også, det har betydning. Har også spekuleret i, om jeg måske har en bagudvendt livmoder, da det også har noget at sige. Aner det ikke, men er i hvert fald glad for, der endelig er en bule, som ikke bare ser "dellet" ud. Du ser nu også ud til, at være fint slank når du ikke er gravid. Hehe Du er sikker på, der kun er én, ikke??

Anmeld

30. december 2012

Mink

Miss Kat skriver:

Jamen jeg tror da også, din mave er rimelig stor for tidspunktet, men jeg er ikke sikker på, den er usædvanligt stor.  

Jeg er 169, men har altid været temmelig undervægtig, så jeg tror også, det har betydning. Har også spekuleret i, om jeg måske har en bagudvendt livmoder, da det også har noget at sige. Aner det ikke, men er i hvert fald glad for, der endelig er en bule, som ikke bare ser "dellet" ud. Du ser nu også ud til, at være fint slank når du ikke er gravid. Hehe Du er sikker på, der kun er én, ikke??

Ja men har tænkt mig at spørge nu her til md D 16. Januar hvordan min livmoder ligger for det har jeg absolut ingen anelse om .. Okat nej så du jo ikke meget højere end mig jeg vejer normalt 52 kilo så tabte jeg mig til 48 kilo i starten af graviditeten men nu vejer jeg 53,2 kilo men vægt og størrelse behøver ikke hænge sammen har jeg hørt altså er skannet til NF og til ks og der var kun en enkel ved du så om du skal ha en lille dreng eller pige ?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.