av av av! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. december 2012

10aps

hver gang jeg går i mere end 5 min i et rolig tempo gør min ene side af maven helt vildt ondt og bliver sten hård, lidt ligesom sidestik bare 100 gange værre!  er det normalt?? det har stået på i et par dage nu .. (er  34+) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Isaac's mor

Havde jeg ogs! Det er såååå irriterende, sad ned de sidste 3 mån af min graviditet -.-'' Der er vist ikk rigtig noget man kan gøre og JM sagde det ikk var farligt eller noget, så jeg levede bar med det...

Anmeld

29. december 2012

Isaac's mor

De sagde bar det var plukveer, men det var det altså ikk, det var som en lille baby for som prøvede at mase sig ud gennem min side/mave Men åbenbart ikk noget at være bange for, min dreng var(er) i hvertfald ganske normal (dog født som stjerne kigger, kan måske være det? ved det ikk, bar et gæt!)

Anmeld

29. december 2012

Faith

Lyder som plukveer. De skal gerne gå væk når du hviler dig. De er ikke farlige, må bare ikke gør decideret ondt eller være regelmæssige. Ring til fg hvis du er bekymret. Det er det de er der for.

Anmeld

29. december 2012

10aps

Faith skriver:

Lyder som plukveer. De skal gerne gå væk når du hviler dig. De er ikke farlige, må bare ikke gør decideret ondt eller være regelmæssige. Ring til fg hvis du er bekymret. Det er det de er der for.

jeg har også godt tænkt over det med plukveer, men det gør bare sååå ondt at jeg er nødt til at stoppe op og stå fuldstændig akavet for at få det til at holde op  og så er det KUN i højre side.. ved ikke om man kan få plukveer i en side kun. 

Anmeld

29. december 2012

LauraL

10aps skriver:

jeg har også godt tænkt over det med plukveer, men det gør bare sååå ondt at jeg er nødt til at stoppe op og stå fuldstændig akavet for at få det til at holde op  og så er det KUN i højre side.. ved ikke om man kan få plukveer i en side kun. 

Jeg havde altså noget ligende men i starten af min graviditet.. Lægen sagde det var plukveer, men jeg endte med at blive tjekket en lørdag på fødegangen fordi det pludselig også gjorde ondt og krampede i maven når jeg lå ned...
De viste sig at være blærebetændelse og smerterne gik væk da jeg fik penicilin... Så synes da du skal prøve at blive tjekket for det...

Pøj pøj med det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.