Ruben dukker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.963 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. juni 2009

Grynt

Hej tøser. Jeg vil lige høre om der er nogle af jer som har Ruben dukker til jeres unger? Jeg overvejer kraftigt at købe sådan en til Frejsen i fødselsdags gave. Men hvordan er de at røre ved lege med mm? Og hvad str. skal man vælge. Tøjet sidder vel ikke fast på dem, gør de?

knus T

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2009

Anja

Esther har en af de små ruben dukker, den med Mariehøne tøj på (Ladybird).

Den er rigtig sød, lækker og blød MEN desværre falder håret let af. Tøjet sidder ikke fast, så det kan man lege med som alm dukker.

Jeg synes, de er både søde og praktiske (kan smides i vaskemaskinen).

Jeg synes den lille har en god str. men tror godt jeg kunne finde på at købe den store til hende, når hun bliver lidt ældre.

Anmeld

14. juni 2009

Loggidut

aj kan vi få et billede...eller et link...jeg aner ikke hvad i fabler om!

Anmeld

14. juni 2009

Loggidut

Anja skriver:

http://gladeunger.dk/butik/catalog/index.php/cPath/26_111

tak, så er jeg med igen...så kender jeg jo godt dukken

Anmeld

14. juni 2009

linemus

Mine børn har dem, der hedder Rubens Cosmos (De har Flash, Cloudy og Twinkle). De er ca. 29 cm i siddehøjde, dvs. de er lidt mindre end de helt store og noget større end de helt små

De fik dem i 1 års fødselsdagsgave, og jeg fortryder, at jeg ikke har ventet, for de har ikke rigtig nogen glæde af dem. Måske det kommer nu, hvor de bliver større. De er ikke så meget til det med at klæde dukker af og på endnu.

De er dejlig bløde og er super søde, synes jeg. Man kan tage tøjet af og på, og de kan vaskes i maskinen   Jeg synes også de har en god størrelse. 

Anmeld

14. juni 2009

birgittemarie

Nmsen har en af de store - Ida, hedder den.

Den fik hun også i 1 års fødselsdagsgave og hun har været rigtig glad for den hele tiden. Hun leger ikke så meget med at klæde den af og på endnu, men den bliver slæbt rundt og krammet og puttet

Jeg synes, det er nogle rigtigt lækre dukker.

Knus B

Anmeld

14. juni 2009

Grynt

Jeg bliver bare mere og mere vilde med dem og er overbevist om at det er det hun skal have i gave Men nu har jeg så et andet problem, hvilken "model" skal man vælge??? Syntes Ida er totalt nuttet, men Anna ligner Freja en del med sit strittende kikset hår

Anmeld

14. juni 2009

linemus

Har du set, man kan se dem allesammen herinde:  www.rubensbarn.com

Jeg synes Anna ser rigtig sød og fræk ud, og hvis hun minder lidt om Freja, ville jeg vælge den. Ellers synes jeg også Maria er rigtig sød.

Jeg valgte selv dukkerne efter, hvilke jeg lige syntes passede til hvert pigebarn 

Anmeld

14. juni 2009

linemus

Her kan man forresten se størrelsesforhold dukkerne imellem (+ lidt ekstra info, der lige fulgte med).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.