motion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Philippa

Halløj!

Jeg er i uge 28 (2. graviditet) og syns jeg er ved at få eller har fået mormor arme og tykke lår.. (yes, det vi piger hader mest) men nu tænker jeg om ikke der er nogle hjemme øvelser eller en slags træning for gravide der bare sparker røv???

Ved virkelig ikke om jeg kan vente til jeg har født, med at træne.. for ufffff. hvor jeg er træt af mit udseende!

Så please hjælp!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Caroline86

jeg var VILDT glad for min træning i vand!

Vi stod ikke bare og hoppede på stedet, vi fik alvorlig sved på panden og var godt tilfredse med motionen når vi stod under bruseren

Og så gik jeg lange ture stort set dagligt Jeg havde det nemlig også lidt stramt over ikke at kunne røre mig ret meget

Anmeld

29. december 2012

Philippa

Caroline86 skriver:

jeg var VILDT glad for min træning i vand!

Vi stod ikke bare og hoppede på stedet, vi fik alvorlig sved på panden og var godt tilfredse med motionen når vi stod under bruseren

Og så gik jeg lange ture stort set dagligt Jeg havde det nemlig også lidt stramt over ikke at kunne røre mig ret meget

TAK!

du motion alene i vandet ? 
kan man godt "slanke" sig de steder ved at brystswømme osv,. ??? 

Anmeld

29. december 2012

Caroline86

Philippa skriver:

TAK!

du motion alene i vandet ? 
kan man godt "slanke" sig de steder ved at brystswømme osv,. ??? 

nej jeg gik til noget vandgymnastik for gravide

Nu ved jeg ikke lige hvor du bor, men spørg evt. din jordemoder om hun kan anbefale dig et godt sted

Men bortset fra det så kan du sagtens vedligeholde dine muskler ved at svømme helt almindeligt Og særligt mormor armene og lårbasserne bliver jo brugt når du svømmer

Anmeld

29. december 2012

Philippa

Caroline86 skriver:

nej jeg gik til noget vandgymnastik for gravide

Nu ved jeg ikke lige hvor du bor, men spørg evt. din jordemoder om hun kan anbefale dig et godt sted

Men bortset fra det så kan du sagtens vedligeholde dine muskler ved at svømme helt almindeligt Og særligt mormor armene og lårbasserne bliver jo brugt når du svømmer

Nørrebro.. 

Så det vandet jeg hopper på - er simpelthen så træt af at se på de hænge arme  

Man er sød ved sig selv ikk?

Anmeld

29. december 2012

Caroline86

Philippa skriver:

Nørrebro.. 

Så det vandet jeg hopper på - er simpelthen så træt af at se på de hænge arme  

Man er sød ved sig selv ikk?

man SKAL være god ved sig selv

Husk at drikke masser af vand når du er færdig - man mærker jo ikke at man sveder når man er i vandet så man kan godt blive ret skidt tilpas hvis man ikke holder styr på væskebalancen

Og så er det jo også skønt med vægtløsheden (advarsel, du vejer 1000 gange så meget når du skal op af vanden end da du gik ned )

God fornøjelse

Anmeld

29. december 2012

NNN

På youtube.com kan du finde videoer du kan gøre efter:-) 

det gør jeg:-) 

jeg tager typisk 20-30 min hver dag. Ved godt det ikke er ret meget:-) 

Ex:

http://m.youtube.com/watch feature=related&v=2qo_nCKpTcM#/watch?feature=related&v=2qo_nCKpTcM

Anmeld

29. december 2012

Philippa

Neeks skriver:

På youtube.com kan du finde videoer du kan gøre efter:-) 

det gør jeg:-) 

jeg tager typisk 20-30 min hver dag. Ved godt det ikke er ret meget:-) 

Ex:

http://m.youtube.com/watch feature=related&v=2qo_nCKpTcM#/watch?feature=related&v=2qo_nCKpTcM

kan ikke se noget, hvis jeg sørger under den tekst  på youtube kommer der en elefant fødsel  

Anmeld

29. december 2012

Philippa

Caroline86 skriver:

man SKAL være god ved sig selv

Husk at drikke masser af vand når du er færdig - man mærker jo ikke at man sveder når man er i vandet så man kan godt blive ret skidt tilpas hvis man ikke holder styr på væskebalancen

Og så er det jo også skønt med vægtløsheden (advarsel, du vejer 1000 gange så meget når du skal op af vanden end da du gik ned )

God fornøjelse

mange tusinder tak : ) 

Anmeld

29. december 2012

NNN

Philippa skriver:

kan ikke se noget, hvis jeg sørger under den tekst  på youtube kommer der en elefant fødsel  

En elefant fødsel? Hov.. Haha

Tror bare du skal kopiere det og indsætte øverst så den søger det.. Ellers søg på youtube: pregnancy Work out eller pilates for pregnant women 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.