kan ligamentsmerter virkelig være så voldsomme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Så tror jeg "bare" det er mave smerter.. Syntes slet ikke det lyder som ligamenter i hvert fald

nej har nemlig søgt på alt om ligamentsmerter her på baby.dk, og der beskrives ligamentsmerterne kun ude i siderne i underlivet og ikke så vildt som mig.

men kan os mærke at hver gang jeg skal slå en P*** gør det ondt i underlivet inden den kommer ud !

undskyld, faktisk pinligt at skrive om haha... håber i synes det er OK....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

L&V

Anonym skriver:

nej har nemlig søgt på alt om ligamentsmerter her på baby.dk, og der beskrives ligamentsmerterne kun ude i siderne i underlivet og ikke så vildt som mig.

men kan os mærke at hver gang jeg skal slå en P*** gør det ondt i underlivet inden den kommer ud !

undskyld, faktisk pinligt at skrive om haha... håber i synes det er OK....

Det er helt okay.. Ens tarm/mave bliver os påvirket en del af graviditet og ofte med meget luft.. Kan os være forstoppelse.. Ligamenter kan gøre røv ondt men mere nivende som et elastik der ikke kan mere..

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det er helt okay.. Ens tarm/mave bliver os påvirket en del af graviditet og ofte med meget luft.. Kan os være forstoppelse.. Ligamenter kan gøre røv ondt men mere nivende som et elastik der ikke kan mere..

okay, tjah jeg kan ikke finde ud af smerten, jeg synes det gjorde rigtig ondt, faktisk lige så ondt som en VE !

en Ve som bare blev ved og ved og ved....

Anmeld

28. december 2012

L&V

Anonym skriver:

okay, tjah jeg kan ikke finde ud af smerten, jeg synes det gjorde rigtig ondt, faktisk lige så ondt som en VE !

en Ve som bare blev ved og ved og ved....

Hmm tror du skal få det tjekket hvis det bliver ved? Er det din første? Også hold øje med om du er forstoppet

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Hmm tror du skal få det tjekket hvis det bliver ved? Er det din første? Også hold øje med om du er forstoppet

nej det er min 2. graviditet

Ja, men det har ikke været der siden, men som sagt synes jeg det er sent at jeg skal til lægen, når jeg er i 9+4

er det ikke meget unormalt ?

Anmeld

28. december 2012

L&V

Anonym skriver:

nej det er min 2. graviditet

Ja, men det har ikke været der siden, men som sagt synes jeg det er sent at jeg skal til lægen, når jeg er i 9+4

er det ikke meget unormalt ?

Nej det tror jeg ikke.. Ved min læge kommer man ikke til før 8+. Med min datter var jeg afsted 8+5 og denne gang 10+ et eller andet

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Nej det tror jeg ikke.. Ved min læge kommer man ikke til før 8+. Med min datter var jeg afsted 8+5 og denne gang 10+ et eller andet

Nårh Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.