Hjælp til køb af autostol.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. december 2012

CaWi

Vi står og skal bruge ny autostol, og har kigget på nogen vi godt ville have.
Nu er spørgsmålet så bare: kan det stadig betale sig at købe autostolen i feks Tyskland, nu hvor der er udsalg i Danmark, eller har de også udsalg nu i de andre EU lande??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

L&V

CAWI skriver:

Vi står og skal bruge ny autostol, og har kigget på nogen vi godt ville have.
Nu er spørgsmålet så bare: kan det stadig betale sig at købe autostolen i feks Tyskland, nu hvor der er udsalg i Danmark, eller har de også udsalg nu i de andre EU lande??

Kender nogle stykker der har købt på amazon og de har sparet en del så tror sagtens det kan betale sig

Anmeld

28. december 2012

Mussen2

Jeg har købt på amazon.de for nylig. Men kan klart anbefale dig at tjekke autostol.dk ( mener jeg den hedder) stifteren er også bruger herinde.

Der kan du se billigste priser på de enkelte stole

Anmeld

28. december 2012

mortilnoahogmelina

Jeg har lige købt i babysam idag til 999 kr en maxi cosi 9-18 kg . Glæder MIG til at få den i brug om mange måneder

Anmeld

28. december 2012

CaWi

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg har lige købt i babysam idag til 999 kr en maxi cosi 9-18 kg . Glæder MIG til at få den i brug om mange måneder

Vi skal også have en maxi cosi igen.
Vi har bare easyfix basen, og der er der kun 1 stol der passer til. Den koster så lige 2899 kr i feks babysam Der er jo vildt mange penge!!

Anmeld

28. december 2012

CaWi

Mussen2 skriver:

Jeg har købt på amazon.de for nylig. Men kan klart anbefale dig at tjekke autostol.dk ( mener jeg den hedder) stifteren er også bruger herinde.

Der kan du se billigste priser på de enkelte stole

Har lige været inde og kigge. Mange tak for svar

Anmeld

28. december 2012

CaWi

Månsson skriver:

Kender nogle stykker der har købt på amazon og de har sparet en del så tror sagtens det kan betale sig

Mange tak... tager lige en kigger der så

Anmeld

28. december 2012

L&V

CAWI skriver:

Mange tak... tager lige en kigger der så

Har i hvert fald kun hørt godt om det og hvis det nu er en af de nye lidt dyre stole kan der jo hurtigt spares lidt

Anmeld

28. december 2012

mortilnoahogmelina

CAWI skriver:

Vi har bare easyfix basen, og der er der kun 1 stol der passer til. Den koster så lige 2899 kr i feks babysam Der er jo vildt mange penge!!

Wow ja det er sku mange penge . Jeg har rømer til Noah nu uden ISOfix og jeg har faktisk været glad nok for der ikke er isofix. Vi har selv selebase til baby autostol . Men jeg synes nu at nr 2 stol sidder ganske udemærket uden base . Jeg føler mig i hvertfald sikker ved at køre uden , gør jeg ikke med baby .. bare lige min erfaring
Men du.kunne jo køre i babysam og eks sætte stolen uden base i bilen og se hvor godt den faktisk sidder ..

Synes det er en genial opfindelse , men mener OS at den UOL er så nødvendig til større stole som.til.baby .

Anmeld

29. december 2012

Autostol.dk

CAWI skriver:

Det må være Pearl i skal have http://www.autostol.dk/model/maxi-cosi-pearl/ - og den finder i rigtig billigt i England..

Vi har den selv til sønnen og den sidder han meget bedre i end den rømer duo plus, som vi også har. Og så kan han bruge Pearl en del længere tid end rømeren.

Så tjek prisen i England og i får en super stol til billige penge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.