Halsbrand i start graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.119 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. december 2012

komnumini

Hej alle,

Er der nogle af jer, som har lidt af halsbrand under graviditeten? Oplevede i det også helt i starten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

AnthonsMor

jeg havde mere i starten end jeg har nu.. Nu kommer det an på hvad jeg spiser, det gjorde det ikke i starten..

Anmeld

28. december 2012

komnumini

RikkeThygesen skriver:

jeg havde mere i starten end jeg har nu.. Nu kommer det an på hvad jeg spiser, det gjorde det ikke i starten..

Okay. Tak for hurtigt svar.
Jeg prøver at blive gravid, og ville bare for sjov google 'halsbrand', og til min store overraskelse var den første søgning 'gravid og halsbrand' - troede slet ikke det kunne være et tegn på det. Men tak for hjælpen 

Anmeld

28. december 2012

lilledittemor

RikkeThygesen skriver:

Til TS; det samme her..

Anmeld

28. december 2012

Clisolka

komnumini skriver:

Hej alle,

Er der nogle af jer, som har lidt af halsbrand under graviditeten? Oplevede i det også helt i starten?

Jeg kan ikke huske jeg havde halsbrand i starten af graviditeten, men det kom i hvert fald med bagslag omkring midtvejs - og varede resten af graviditeten ud 

Anmeld

28. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Havde det fra uge 5 til uge 40. Det positiver er at det var helt væk dagen efter jeg havde født vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.