Spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg er virkelig forvirret lige nu, og håber nogle kan hjælpe mig.

Det er sådan, at jeg lige har skiftet læge, og har fundet ud af at jeg er gravid, trods spiral.

Min nye læge konstaterer efter en undersøgelse, at spiralen er faldet ud... Yderligere siger han, at lægen ikke har skrevet i min journal, at jeg fik en spiral op i foråret..

Nogle der har prøvet noget lignende.. Burde lægen ikke have skrevet noget i journalen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

Elin_Maria

Har aldrig prøvet at blive gravid med spiral og ville du ikke have opdaget hvis den var faldet ud? Lyder mærkeligt.

Anmeld

28. december 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Hej.

Det er sådan, at jeg lige har skiftet læge, og har fundet ud af at jeg er gravid, trods spiral.

Min nye læge konstaterer efter en undersøgelse, at spiralen er faldet ud... Yderligere siger han, at lægen ikke har skrevet i min journal, at jeg fik en spiral op i foråret..

Nogle der har prøvet noget lignende.. Burde lægen ikke have skrevet noget i journalen?

Du skulle meget gerne have fået, da  du fik spiralen sat op, et stykke papir (anvsningerne) hvorpå dn læge skriver hvornår den er sat op - det medfølger i spiralen, du henter på apoteket...

Anmeld

28. december 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hej.

Det lyder helt vild underligt?! :O

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Elin_Maria skriver:

Har aldrig prøvet at blive gravid med spiral og ville du ikke have opdaget hvis den var faldet ud? Lyder mærkeligt.

Lægen sagde, at det sker i sjældne tilfælde.. Men jo jeg synes da også man burde opdage det? Har læst på nettet, at andre har oplevet noget lignende..

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Du skulle meget gerne have fået, da  du fik spiralen sat op, et stykke papir (anvsningerne) hvorpå dn læge skriver hvornår den er sat op - det medfølger i spiralen, du henter på apoteket...

Det har jeg ikke fået?

Jeg bestilte en spiral ved lægen bare, så jeg var ikke på apoteket?

Anmeld

29. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Det har jeg ikke fået?

Jeg bestilte en spiral ved lægen bare, så jeg var ikke på apoteket?

Jeg bestilte også spiral ved min læge, men i pakken som jeg hentede ved købmanden - præcis som med alm medicin, var der også en lille 'bog' i, hvor min læge har noteret opsættelsesdato, samt datoerne hvor den er tjekket i.

Jeg kan ikke selv finde dem, men har du ikk af og til mærket efter de tråde der hænger ud ?
Lyder pænt vildt at den er smuttet Men både st blive gravid med dén oppe, samt at den kan falde ud - kan lade sig gøre...
Derfor anbefales det også at der skal laves et spiral tjek eftrr første mens, når den er nyopsat...

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Jeg bestilte også spiral ved min læge, men i pakken som jeg hentede ved købmanden - præcis som med alm medicin, var der også en lille 'bog' i, hvor min læge har noteret opsættelsesdato, samt datoerne hvor den er tjekket i.

Jeg kan ikke selv finde dem, men har du ikk af og til mærket efter de tråde der hænger ud ?
Lyder pænt vildt at den er smuttet Men både st blive gravid med dén oppe, samt at den kan falde ud - kan lade sig gøre...
Derfor anbefales det også at der skal laves et spiral tjek eftrr første mens, når den er nyopsat...

Men jeg forstår ikke at i skriver, at i hentede spiralen ved købmanden/på apoteket.

Min læge havde den selv.. Jeg skulle ikke tænke på noget...

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men jeg forstår ikke at i skriver, at i hentede spiralen ved købmanden/på apoteket.

Min læge havde den selv.. Jeg skulle ikke tænke på noget...

og nej.. jeg kan ikke mærke nogle tråde..

Min veninde som også har en i, hun kan heller ikke mærke dem Men der er vist også 3 typer kobberspiraler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.