Når mor bliver stædig ;) (en lille succeshistorie)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Nettemor

Sebastian som bliver 3 til marts afleverede jo i starten af december sutterne til julemanden så han kunne give dem til de små babyer. Og han har faktisk ikke spurgt til dem siden. Det gik også rigtig godt med putning osv de første 3 nætter. Men så begyndte han at vise tegn på at han manglede sin tryghedsventil. Han ville ikke falde i søvn. Blev ved med at stå op, kaldte på os osv. Vi sang, vi læste, vi holdt i hånden osv. Alt hjalp. Bare ikke ret lang tid af gangen. Den værste aften blev han puttet kl 8 men sov først halv 11.

I starten var det reelt nok. Men her til sidst kunne jeg mærke og høre på ham at det var fordi han havde fundet ud af at den gik

Så fik mor her nok! Jeg bestemte at det hed max 3 sange når man blev puttet eller en historie (i god længde) derefter blev man mysset og puttet. Og så gik mor ned. Kaldte man eller kom ned blev man fulgt op og mysset og puttet. And no more! Det kunne han åbenbart mærke på mig. Første aften skulle jeg op 2 gange og så kaldte han på farmands for at se om han også var med på den bølge. Det var han jo så desværre (for barnet ) Anden aften kaldte han på mor en gang og far en gang. Og indså så at de ikke var til at køre om hjørner med mere
Igår kaldte han slet ikke efter nogen af os efter han var blevet puttet. Præcis som dengang han havde sine sutter

Så nogle gange hjælper det at være stædig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

Janni.

du får det til at lyde så nemt.

Anmeld

28. december 2012

Miss Kat

28. december 2012

M&N

Nettemor skriver:

Sebastian som bliver 3 til marts afleverede jo i starten af december sutterne til julemanden så han kunne give dem til de små babyer. Og han har faktisk ikke spurgt til dem siden. Det gik også rigtig godt med putning osv de første 3 nætter. Men så begyndte han at vise tegn på at han manglede sin tryghedsventil. Han ville ikke falde i søvn. Blev ved med at stå op, kaldte på os osv. Vi sang, vi læste, vi holdt i hånden osv. Alt hjalp. Bare ikke ret lang tid af gangen. Den værste aften blev han puttet kl 8 men sov først halv 11.

I starten var det reelt nok. Men her til sidst kunne jeg mærke og høre på ham at det var fordi han havde fundet ud af at den gik

Så fik mor her nok! Jeg bestemte at det hed max 3 sange når man blev puttet eller en historie (i god længde) derefter blev man mysset og puttet. Og så gik mor ned. Kaldte man eller kom ned blev man fulgt op og mysset og puttet. And no more! Det kunne han åbenbart mærke på mig. Første aften skulle jeg op 2 gange og så kaldte han på farmands for at se om han også var med på den bølge. Det var han jo så desværre (for barnet ) Anden aften kaldte han på mor en gang og far en gang. Og indså så at de ikke var til at køre om hjørner med mere
Igår kaldte han slet ikke efter nogen af os efter han var blevet puttet. Præcis som dengang han havde sine sutter

Så nogle gange hjælper det at være stædig

Anmeld

28. december 2012

Nettemor

Janni. skriver:

du får det til at lyde så nemt.

Nogen gange er det sværeste at tage beslutningen og holde fast i den. Men tror også det var nemt fordi han ikke har været vant til andet mens han brugte sut

Anmeld

28. december 2012

Nettemor

Miss Kat skriver:

Tak

Anmeld

28. december 2012

Nettemor

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak

Anmeld

28. december 2012

_-Kathrine-_

Godt gået

Anmeld

28. december 2012

Nettemor

_-Kathrine-_ skriver:

Godt gået

Tak

Anmeld

28. december 2012

Newsence

Stædighed virker som regel. Kun et spørgsmål om hvor længe det tar. Stor ros for at du holde ved. Havde du opgivet og givet ham sutterne var det jo kun blevet værre næste gang de skulle væk for så viste han jo at bliver jeg ved så får jeg dem.. Stor stor ros og tillykke med sejeren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.