ændring af lugt dernede? gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg er i gravid i 2 trimester.

jeg synes jeg har ændret lugt dernede?. døjer ikke med svie eller andet. men det en kraftig lugt som jeg f.eks kan lugte når jeg sidder på hug på arbejdet. det lidt ubehageligt og ulækkert. jeg går i bad hver morgen så dårlig hygiejne er det altså ikke..

jeg har da også lidt udflod, men forbinder det ikke dicideret med dette..

nogle der kan sige om det normalt eller hvad sørensen det kan være? synes det meget irriterende og pinligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

o1Mutte

Anonym skriver:

jeg synes jeg har ændret lugt dernede?. døjer ikke med svie eller andet. men det en kraftig lugt som jeg f.eks kan lugte når jeg sidder på hug på arbejdet. det lidt ubehageligt og ulækkert. jeg går i bad hver morgen så dårlig hygiejne er det altså ikke..

nogle der kan sige om det normalt eller hvad sørensen det kan være? synes det meget irriterende og pinligt.

Svamp

Anmeld

27. december 2012

banana3

Anonym skriver:

Det kan sagtens være en ubalance, ring du bare til lægen og hør hvad hun anbefaler nu du er gravid.

Jeg kan selvfølgelig ikke sige med sikkerhed hvad det kan være, men lige et skud i tågen

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Svamp

har bare prøvet at have det der candida svamp som oftes rammes gravide og det var smertefuldt..det her mærkes ikke

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

banana3 skriver:

Det kan sagtens være en ubalance, ring du bare til lægen og hør hvad hun anbefaler nu du er gravid.

Jeg kan selvfølgelig ikke sige med sikkerhed hvad det kan være, men lige et skud i tågen

jeg må ringe i morgen hvis de ikke har ferie lukket..synes det ulækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.