vægt scanning i dag 31 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. december 2012

dukke

Hej piger

Lidt godt nyt fra os.
Jeg har i dag været til vægt scanning og prinsessen er så småt begyndt at tag godt på hun har nemlig taget hele 376 g på, på 14 dage og vejer nu 1400 g og er "kun" 22 % for lille. Hun følger sin helt egen kurve men ellers er alt som det skal være og hun er sund og rask

Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

Stinna1006

dukke skriver:

Hej piger

Lidt godt nyt fra os.
Jeg har i dag været til vægt scanning og prinsessen er så småt begyndt at tag godt på hun har nemlig taget hele 376 g på, på 14 dage og vejer nu 1400 g og er "kun" 22 % for lille. Hun følger sin helt egen kurve men ellers er alt som det skal være og hun er sund og rask

Charlotte

hvor langt er du henne

Anmeld

28. december 2012

LMX

dukke skriver:

Hej piger

Lidt godt nyt fra os.

Charlotte

Hvor er det dejligt at høre

Vores pige lå 16% under i uge 31, men i uge 34 lå hun kun 4% under. Så nogen er bare lidt langsomme i optrækket

Anmeld

28. december 2012

dukke

Stinna1006 skriver:

hvor langt er du henne

jeg er 31+1 i dag

Anmeld

28. december 2012

dukke

LMX skriver:

Hvor er det dejligt at høre

Vores pige lå 16% under i uge 31, men i uge 34 lå hun kun 4% under. Så nogen er bare lidt langsomme i optrækket

hold da fest hun tager da godt på hvor dejligt at hører

Anmeld

28. december 2012

LMX

dukke skriver:

hold da fest hun tager da godt på hvor dejligt at hører

Jaha.. hun gik fra 1414g til 2144g på 3 uger. Skal igen i uge 36+ så bliver det spændende hvad vægten siger der

Anmeld

28. december 2012

dukke

LMX skriver:

Jaha.. hun gik fra 1414g til 2144g på 3 uger. Skal igen i uge 36+ så bliver det spændende hvad vægten siger der

hvor vildt

Anmeld

28. december 2012

M&N

dukke skriver:

Hej piger

Lidt godt nyt fra os.

Charlotte

Hun er sej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.