Sex og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg er i dag i 8 uge , og oplevede i går da min kæreste og mig havde sex ( hvilket overhovedet ikke var vildt, tværtimod ) , at jeg begyndte at bløde efter vi var færdige . Det var ikke meget , og havde ikke ondt , og har ikke haft ..
Det er holdt op lige efter . Tænker at det måske er et blodkar der er sprunget uden at det er mere ..

Andre der har prøvet det ? Tog til lægen , og hun undersøgte mig , hvor jeg pressede lidt på om hun ikke ville henvise mig til en scanning , men det ville hun ikke når det ikke var mere ..

Kunne vare godt have brugt at få det lille hjerte af se .. Der er lang tid til nakkefoldsscanning ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

onlyme

Anonym skriver:

Jeg er i dag i 8 uge , og oplevede i går da min kæreste og mig havde sex ( hvilket overhovedet ikke var vildt, tværtimod ) , at jeg begyndte at bløde efter vi var færdige . Det var ikke meget , og havde ikke ondt , og har ikke haft ..
Det er holdt op lige efter . Tænker at det måske er et blodkar der er sprunget uden at det er mere ..

Andre der har prøvet det ? Tog til lægen , og hun undersøgte mig , hvor jeg pressede lidt på om hun ikke ville henvise mig til en scanning , men det ville hun ikke når det ikke var mere ..

Kunne vare godt have brugt at få det lille hjerte af se .. Der er lang tid til nakkefoldsscanning ..

Det sker for rigtig mange,."
Dont worry,.

Anmeld

27. december 2012

B&J

det skete også for os så bare rolig

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det skete også for os så bare rolig

Man bliver jo bare lidt urolig
Og så irriterer det mig en smule at jeg ikke kan få en henvisning til en scanning for at være sikker på det hele er okay ..

Anmeld

27. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Og så irriterer det mig en smule at jeg ikke kan få en henvisning til en scanning for at være sikker på det hele er okay ..

jeg var også bare så bange første gang det skete ved mig... men ja har jo en dejlig og sund og rask dreng så tror det er noget der sker man skal jo huske hvor meget ens krop arbejder og er igang

Anmeld

27. december 2012

anynom

Anonym skriver:

Du kan købe en tryghedsscanning

Kan godt forstå, at du er lidt bekymret, men det er bare ikke nok til at få en henvisning.

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Du kan købe en tryghedsscanning

Kan godt forstå, at du er lidt bekymret, men det er bare ikke nok til at få en henvisning.

Ja men man kan først bruge den efter 12. Uge

Anmeld

27. december 2012

anynom

Anonym skriver:

Ja men man kan først bruge den efter 12. Uge

Nej, det er allerede fra uge 7 langt de fleste steder?

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

Ved du hvor man kan købe sådan en henne ?

Anmeld

28. december 2012

AnthonsMor

Søg på google efter scannings klinikker i dit område

Jeg tror nærmest alle steder laver tryghedsscanninger fra uge 7

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.