Anonym skriver:
Tak for jeres svar piger, i ramme faktisk super godt min gestationsalder. Er 26 uger henne med 2. barn..
Grunden til jeg spørger er at vi i dag var til julefrokost med kærestens familie, hvor der var en af kvinderne der bare STIRREDE på min mave og spurgte hvor langt jeg var henne. Da jeg sagde 26 uger gloede hun bare chokeret/lamslået på min mave, og blev bare ved, så jeg måtte sådan afværgende sige, at det går hurtigere anden gang, hvortil hun i chok svarede: "Ja hold da op, DET må du nok sige". Det blev jeg faktisk ret ked af, for jeg føler mig slet ikke kæmpe, men der var ikke nogen tvivl om hun synes jeg ser enorm ud 
Du har en SMUK mave! Det skal du slet ikke være i tvivl om..
Jeg så selv sådan ud omkring samme tid, og jeg er altså førstegangsgravid.. Og ja, jeg er kæmpe :p Eller ikke kæmpe kæmpe, men i forhold til at jeg er 1. gangs, så siger alle jeg er stor..
Jeg har kunder i butikken hvor jeg arbejder der har spurgt om jeg ikke burde være på barsel nu, det må da være oppe over, og sådan nogle kommentarer..
Lige før jul havde jeg en del der spurgte om jeg fik en ekstra julegave i år, jeg skal føde til MARTS 
Anmeld