Natmad nytårsaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

bøllen

B&J skriver:

MUMS det vil jeg også gerne have men ved så ikke hvad manden skal have han kan værken lig tun eller rejer ihhh altså

Jeg lavede lakse roulade den anden dag ( kan ikke li laks ) men mums det smagte godt ..

ellers små sandwich men kylling - skinke eller tunsalat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

B&J

Janni. skriver:

Håber også i kommer godt ind i det nye år. 

for at de mindre dejlige kanonslag holder sig væk fra vores kvarter i år, indtil videre er vi da heldige.. Sidste år var det nemlig helt tosset. 

Satser på at gå tidlig i seng, så hvis ikke jeg kan sove for fyrværkeri, så har jeg da fået sovet lidt inden det går løs. 

Håber du finder noget lækkert at spise som natmad. 

det håber jeg nu også der bliver lige så rolig her som sidste år selv om det giver nogle ordenlig brag men daniel sover så det er fint

jaaaaa håber du kan sove for det, for puhh det kan larme helt vildt også nogle gange som hele huset ryster

Anmeld

27. december 2012

B&J

bøllen skriver:

Jeg lavede lakse roulade den anden dag ( kan ikke li laks ) men mums det smagte godt ..

ellers små sandwich men kylling - skinke eller tunsalat

vi har overvejet det med de sandwich eller evt en let tærte.....  så kan han jo også være med

Anmeld

27. december 2012

Billemyre

Lakseruller!
(Tortillas smurt med naturel flødeost, drysset med røget laks og finthakket agurk, rullet sammen og skåret i skiver på ca. 2 cm. tykkelse.)

Og andre lækre 'hapsere'....

Anmeld

27. december 2012

B&J

Billemyre skriver:

Lakseruller!
(Tortillas smurt med naturel flødeost, drysset med røget laks og finthakket agurk, rullet sammen og skåret i skiver på ca. 2 cm. tykkelse.)

Og andre lækre 'hapsere'....

MUMS det lød godt og nemt især de Tortillas mange tak

Anmeld

27. december 2012

MariaKyedDK

B&J skriver:

Ja, jeg kan ikke gøre for det jeg æder hele tiden og jeg skal jo også have natmad ellers dør jeg da af sult inden jeg skal i seng

nogle der har nogle super ideer til let og nemt natmad?????

bare ikke pølser med brød eller pizza eller noget i den dur

HJÆLP MIG PIGER

Franskbrød med Rejer og franskbrød med Laks

Anmeld

27. december 2012

B&J

MariaKyedDK skriver:

Franskbrød med Rejer og franskbrød med Laks

ja det kunne jeg jo forslå manden så kunne jeg få rejer

mange tak

Anmeld

27. december 2012

MariaKyedDK

B&J skriver:

ja det kunne jeg jo forslå manden så kunne jeg få rejer

mange tak

jamen det er faktisk fantastisk lækkert Nytårs nat, vi plejer faktisk altid at få det hos svigerforældrene

Anmeld

27. december 2012

B&J

MariaKyedDK skriver:

jamen det er faktisk fantastisk lækkert Nytårs nat, vi plejer faktisk altid at få det hos svigerforældrene

jamen jeg elsker rejer men desværre er kæresten ikke vild med rejer eller tun..... men kan være han vil have laks det er ikke så meget vi gør i det her hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.