Natmad nytårsaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.576 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. december 2012

B&J

Ja, jeg kan ikke gøre for det jeg æder hele tiden og jeg skal jo også have natmad ellers dør jeg da af sult inden jeg skal i seng

nogle der har nogle super ideer til let og nemt natmad?????

bare ikke pølser med brød eller pizza eller noget i den dur

HJÆLP MIG PIGER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Hullabullabulla

B&J skriver:

Ja, jeg kan ikke gøre for det jeg æder hele tiden og jeg skal jo også have natmad ellers dør jeg da af sult inden jeg skal i seng

HJÆLP MIG PIGER

Hvad med at smørre nogle trekantsandwinches om formiddagen ? De er jo lige til at hive frem til natmad og kræver ingen opvask ?

Anmeld

27. december 2012

B&J

Britt88 skriver:

Hvad med at smørre nogle trekantsandwinches om formiddagen ? De er jo lige til at hive frem til natmad og kræver ingen opvask ?

det lyder lækkert har du nogle gode opskrifter eller ideer til de trekantsandwinches???

Anmeld

27. december 2012

Janni.

Har absolut overhovedet ikke tænkt på nat mad i år, regner med og håber på at jeg går sovende ind i det nye år.  

Jeg skal nemlig ud af sengen kl 5 og møde på job kl 7 - fedt! Men det bliver utvivl hyggeligt. 

Anmeld

27. december 2012

Hullabullabulla

B&J skriver:

det lyder lækkert har du nogle gode opskrifter eller ideer til de trekantsandwinches???

Tænker bare at lave dem lidt lækre som hvis man skulle have dem med på en skovtur.. Kunne være med:

skinke/ost

leverpostej

tunsalat/æggesalat/kyllingesalat

spegepølse

osv osv - og så bare putte det tilbehør i man syntes - løg, salat, tomat,  karrydressing, salatmayo mv. 

Anmeld

27. december 2012

B&J

Janni. skriver:

Har absolut overhovedet ikke tænkt på nat mad i år, regner med og håber på at jeg går sovende ind i det nye år.  

Jeg skal nemlig ud af sengen kl 5 og møde på job kl 7 - fedt! Men det bliver utvivl hyggeligt. 

Ja det kan jeg godt forstå du gerne vil ligge i din seng inden, når du skal op kl 5 ... så ville jeg også gå i seng....

det er jo bare det jeg spiser mellem 6-8gange om dagen også ved jeg at jeg næsten er ved at dø af slut inden jeg skal i seng så jeg må finde et eller andet

men håber da du kommer godt ind i det  nye år mens du sover

Anmeld

27. december 2012

B&J

Britt88 skriver:

Tænker bare at lave dem lidt lækre som hvis man skulle have dem med på en skovtur.. Kunne være med:

skinke/ost

leverpostej

tunsalat/æggesalat/kyllingesalat

spegepølse

osv osv - og så bare putte det tilbehør i man syntes - løg, salat, tomat,  karrydressing, salatmayo mv. 

super ideer

Anmeld

27. december 2012

bøllen

B&J skriver:

HJÆLP MIG PIGER

Her skal vi have reje cocktail til forret så natmaden bliver rejemad 

Anmeld

27. december 2012

B&J

bøllen skriver:

Her skal vi have reje cocktail til forret så natmaden bliver rejemad 

MUMS det vil jeg også gerne have men ved så ikke hvad manden skal have han kan værken lig tun eller rejer ihhh altså

Anmeld

27. december 2012

Janni.

B&J skriver:

Ja det kan jeg godt forstå du gerne vil ligge i din seng inden, når du skal op kl 5 ... så ville jeg også gå i seng....

det er jo bare det jeg spiser mellem 6-8gange om dagen også ved jeg at jeg næsten er ved at dø af slut inden jeg skal i seng så jeg må finde et eller andet

men håber da du kommer godt ind i det  nye år mens du sover

Håber også i kommer godt ind i det nye år. 

for at de mindre dejlige kanonslag holder sig væk fra vores kvarter i år, indtil videre er vi da heldige.. Sidste år var det nemlig helt tosset. 

Satser på at gå tidlig i seng, så hvis ikke jeg kan sove for fyrværkeri, så har jeg da fået sovet lidt inden det går løs. 

Håber du finder noget lækkert at spise som natmad. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.