Altså, nu er jeg meget bange for hospitaler og nåle og er utryg ved fremmede mennesker, så jeg var sådan set meget opsat på hjemmefødsel, også selvom vi skal betale for JM.
MEN kan efter flere timer ikke finde en hjemmefødselsordning på Fyn. Kan det virkeligt passe at jeg skal "trækkes" med en JM fra OUH, som jeg ikke kender og som måske ikke engang selv er tryg ved eller går ind for hjemmefødsler?
Bare tanken om det gør mig ulykkelig for slet ikke at nævne tanken om at føde på hospital 
Er der evt. mulighed for at betale for en "ekstra jordmoder" eller doula, eller lign. som så kan komme oveni den JM, som hospitalet sender? Og som vel at mærke vil rykke ud til Odense til den tid.
Åh, hjælp, nu er al den tryghed jeg svært har opbygget omkring fødsler i de sidste 4 måneder bare væk.
Ikke at jeg tvivler på, at de er profesionelle - men jeg vil helst have en så afslappet fødsel som muligt i stedet for at vide på forhånd at jeg bliver super stresset, bange, og ude af stand til at håndtere sitationen.
Anmeld