Hvornår mærkede i liv - førstegangs gravid :) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

Elin_Maria

16. Uge indvendigt, 19. Uge kunne far så mærke udvendigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Mother-love

jeg mærkede isabella første gang da jeg var 15+5 og det var første gang jeg var gravid.. så er spændt på hvor hurtigt jeg mærker liv anden gang når jeg self en gang bliver gravid igen...

Anmeld

28. december 2012

FrkZier

Jaaa jeg ved det godt, den har været oppe mange gange, men er simpelthen en kegle til at finde gamle oplæg.. så spørger altså igen

jeg er 17+3 og er slet ikke i tvivl om at det er lille blob som sparker-slås med navlesnoren i mavsen på mig.. har haft de der boblende fornemmelser siden uge 15 og de er kun blevet kraftigere jo mere frem vi kommer (og kommer især hvis jeg ligger på maven) tror den skælder mig ud fordi jeg må mase lidt på den

Men... hvornår mærkede i liv indvendig første gang ??? og hvornår kunne i mærke det udvendigt??

jeg mærkede et meget svagt puf ved 16+4 - har aldrig mærket de bobler der.. men fra 18+ blev det ret tydlige spark

min kærste kunne først mærke det uden på ved 21+

Anmeld

28. december 2012

Dinsen

Mærkede først liv  i uge 23, og det var ventet kan du tro :-) 

Anmeld

28. december 2012

M&N

Små bobler fra uge 16+ og rigtige spark fra uge 19+

Anmeld

28. december 2012

Lenaogkasper

Uge 16 mærked ejg små bobler

Uge 18 - 19 filmede jeg små spark på maven! tidligt! Men fedt!

Anmeld

28. december 2012

Clisolka

DKTiha skriver:

Jaaa jeg ved det godt, den har været oppe mange gange, men er simpelthen en kegle til at finde gamle oplæg.. så spørger altså igen

jeg er 17+3 og er slet ikke i tvivl om at det er lille blob som sparker-slås med navlesnoren i mavsen på mig.. har haft de der boblende fornemmelser siden uge 15 og de er kun blevet kraftigere jo mere frem vi kommer (og kommer især hvis jeg ligger på maven) tror den skælder mig ud fordi jeg må mase lidt på den

Men... hvornår mærkede i liv indvendig første gang ??? og hvornår kunne i mærke det udvendigt??

Jeg var 17+4 da Isabella sparkede mig - et par uger efter kunne jeg mærke hende udvendigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.