Termin ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Leyla94

Ja jeg er gravid og skal til min første undersøgelse til januar...Da jeg næsten lige fandt ud af at jeg er gravid her i denne måned. Men de terminsberegner på google jeg finder frem viser mig forskellige uger? den ene sagde 12, den anden sagde 11 kan ikke finde ud af det helt, selvom jeg ved at lægen vil give mig det rigtige svar.

Men jeg havde min sidste menstruation 's første dag den 14.10.2012

Nogen der kan fortælle mig hvor lang henne jeg er? om jeg er forbi den risiko for abort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Christina :-)

Rose22 skriver:

Ja jeg er gravid og skal til min første undersøgelse til januar...Da jeg næsten lige fandt ud af at jeg er gravid her i denne måned. Men de terminsberegner på google jeg finder frem viser mig forskellige uger? den ene sagde 12, den anden sagde 11 kan ikke finde ud af det helt, selvom jeg ved at lægen vil give mig det rigtige svar.

Nogen der kan fortælle mig hvor lang henne jeg er? om jeg er forbi den risiko for abort

Efter den her inde vil du være 10+4

Anmeld

27. december 2012

M&N

Rose22 skriver:

Hvor lang er din cyklus normalt og ved du hvornår du ca. har haft ægløsning ?

Anmeld

27. december 2012

Leyla94

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvor lang er din cyklus normalt og ved du hvornår du ca. har haft ægløsning ?

31 cyklus

16 æg

Anmeld

27. december 2012

Leyla94

Ungmor92!:-) skriver:

Efter den her inde vil du være 10+4

Underligt, på tlf viser den at jeg er 12 uger

Anmeld

27. december 2012

Christina :-)

Rose22 skriver:

Underligt, på tlf viser den at jeg er 12 uger

Hvad siger lægen? Hvis du 12 uger henne så har vel vært ved lægen og fået taget blodprøver

Anmeld

27. december 2012

Camillos

Rose22 skriver:

ville skubbe til lægen og få en termins scanning ... du skal jo have taget blodprøver til nf scanning og til nf meget snart hvis du er12 uger henne!

Anmeld

27. december 2012

Leyla94

Ja så må jeg vente har fået tid tak for jeres svar.

Anmeld

27. december 2012

M&N

Rose22 skriver:

31 cyklus

16 æg

Så skulle du efter terminsberegneren være i uge 10+3  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.