christina92 skriver:
Du er da bestemt ikke en dårlig mor fordi dit barn ikke er så nemt som andres. Men jeg forstår stadig godt det kække svar. Det er jo ikke fordi det er sådan det er men en måde at beskytte sig selv på 
Jeg kan godt forstå du ikke kan sætte dig ind i det, når nu du ikke har stået i situationen
men til TS kan jeg sagtens forstå man har behov for at "beskytte" sig mod den elendigie sætning!! Det er dælme sur mås at høre på! Hvorfor har man ikke prøvet at have børn bare fordi ens barn altid er glad, tilpas og trives i de rammer det har?
Det er jo klart misundeligheden der taler, jeg kunne sikkert godt selv finde på at smide den sætning afsted, hvis jeg snakkede med en hvis barn sov igennem fra dag 1 og som aldrig skreg eller var på tværs

Men nu lyder det jo ikke som om det er det der er tilfældet hos TS, så jeg kan da klart godt forstå at det bliver irriterende at høre på.....
Tror bare jeg tænker som en der ikke har sovet igennem i 2 1/2 år, at jeg da hellere ville have min skønhedssøvn og så bare ignorere når den trælse sætning kom af og til.......
Anmeld