I ved ikke hvordan det er at have børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.017 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Anonym trådstarter

Hej piger
Er ved at blive godt og grundig træt af den kommentar.. "i ved ikke hvordan det er at have børn" ...
Mit første barn var meget nem, spiste, var glad, græd kun en gang i mellem, og faldt i søvn uden brok, og sov igennem fra han var 2 måneder, så folk synes jo vi havde det nemt, og det havde vh da også, men man skulle jo alligevel vende sig til dem nye tilværelse som forældre, og det er jo en omvæltning.
Nu har vi så fået barn nr 2, han er ikke ligeså nem, men det havde jeg heller ikke regnet med, og det er jo heller ikke jordens undergang, men han sover ikke igennem, er meget svær og få til at sove og græder meget mere end nr 1, men stadig skal jeg have den sætning smidt i hovedet af min svigermor, det gør mig faktisk lidt ked af det.
Hvordan tackler i det? Har aller mest lyst til at bede hende om at lukke en hvis legemsdel, men det går nok ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg ville nok kækt svare "Eller også er det bare fordi, at jeg er god til dem jeg har".

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Jeg ville nok kækt svare "Eller også er det bare fordi, at jeg er god til dem jeg har".

Ah ja, den havde jeg ikke lige tænkt på tak for svar

Anmeld

27. december 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Ah ja, den havde jeg ikke lige tænkt på tak for svar

Velbekommen.

Et er at folk kommer med en irriterende kommentar, men hvis de bliver ved med at gentage den, bliver man altså olm.

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Velbekommen.

Et er at folk kommer med en irriterende kommentar, men hvis de bliver ved med at gentage den, bliver man altså olm.

Det er irriterende.. ved ikke om det er fordi de er jaloux eller hvad det er, man ved jo udemærket godt hvordan det er at have børn, ved jo bare ikke hvordan det er at have besværlige børn

Anmeld

27. december 2012

ano14316

RGN skriver:

Det er netop det jeg svare når folk siger at magnus er så nem.. så siger jeg bare "ja, eller også er vi bare skide gode forældre, det vælger jeg at tro i hvertfald"

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Det er netop det jeg svare når folk siger at magnus er så nem.. så siger jeg bare "ja, eller også er vi bare skide gode forældre, det vælger jeg at tro i hvertfald"

Det kunne være, at det er den kommentar hun skal have smidt i hovedet så

Anmeld

27. december 2012

MorDk

RGN skriver:

Sådan! Bum!

Anmeld

27. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja bare svar at jeres børn da kun ka blive gode og nemme med de gode gener de render rundt med  Vh stine

Anmeld

27. december 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ja bare svar at jeres børn da kun ka blive gode og nemme med de gode gener de render rundt med  Vh stine

Hehe, den var fin tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.