Er det fødslen der nærmer sig ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Mariajny

Jeg har de sidste par dage haft mens smerter..
I går havde jeg det som om jeg havde virkelig slemme tømmermænd (hvilket selvfølgelig ikke kunne passe)
Jeg er i uge 34+1 nu, og min mave er helt sten hård (startede den også med at være i går)

Ha´en dejlig dag derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

LMX

Mariajny skriver:

Jeg har de sidste par dage haft mens smerter..
I går havde jeg det som om jeg havde virkelig slemme tømmermænd (hvilket selvfølgelig ikke kunne passe)
Jeg er i uge 34+1 nu, og min mave er helt sten hård (startede den også med at være i går)

Ha´en dejlig dag derude

Der er ingen tvivl om at man bliver mere og mere besværet her hen mod slutningen. Vi er omtrent lige langt og jeg synes godt nok det tager til med plukkeveer. (Maven bliver hård uden at gøre ondt)

Desuden sover jeg elendigt om natten og har også menssmerter (ligamentsmerter) og pressen mod både skede og nummergøj. Det bliver 5-6 hårde uger de sidste.

Anmeld

27. december 2012

Mariajny

LMX skriver:

Der er ingen tvivl om at man bliver mere og mere besværet her hen mod slutningen. Vi er omtrent lige langt og jeg synes godt nok det tager til med plukkeveer. (Maven bliver hård uden at gøre ondt)

Desuden sover jeg elendigt om natten og har også menssmerter (ligamentsmerter) og pressen mod både skede og nummergøj. Det bliver 5-6 hårde uger de sidste.

Ja hvis det skalvære sådan den sidste tid, så bliver de godt nok hårde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.