Nå piger...en lille intetsigende opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. juni 2009

Loggidut

Nå så lovede jeg jo lige en kvik opdatering...ikke at den er synderlig spændene, men den vil vist aligevel være på sin plads!

Sidste weekend var vi på hjallerup markede, Tiffanie, Christian, Michael og jeg, og fandt vi mon en masse spændene...nææææ, lidt tøj til den bette, og lidt tøj til den store, men ellers ikke en disse vi fandt spændene.

Så har jeg været små sløj, endda så meget at jeg en dag glemte at stå af da mit tog nåede Svenstrup station, lol...så måtte jeg jo lige køre en lidt længere tur, og drøne tilbage så kvikt som jeg kunne, hæsblæsende med Chefens mand i røret, for at informere om jeg måske kom for sent, men jeg nåede det, så rekorden med ikke at have haft så meget som 5 min. fravær holder endnu!

Ja så har vi igen været en tur på skadestuen, med Kasper, som i en leg ville hoppe over vores havehegn....bøh karl smart, så lå han der og vred sig, og vi måtte bruge 3 timer på skadestuen for at få af vide han havde en voldsom forstuvning, og det nok indebar lidt tid på krykker...så ja, det er jo herligt!

Så spiller vi Risk, jordens fedeste spil... og det lyder nok skide flot når jeg siger jeg banker de andre totalt, men det er vist ikke hele sandheden...jeg får vist lige så meget klø af dem.

Tif...en epoke for sig selv...der sker så meget, at jeg efterhånden opgiver at følge med...natflasken, som var oppe til debat, fik lige et hak over tuden, jeg begyndte med det samme at blande mere og mere vand i den, og nu er mælken kun der i for at hjælpe med farven, ikke en disse andet...og desuden har hun haft en nat nu uden at bruge den, så mon ikke den får ben at gå på nu...tak for input piger!

Så øver vi i at sige det vi gerne vil opnå, istedet for bare at skrige sig til sin vilje...hård militærtræning, sådan føles det i hvertfald, men det bliver da bedre og bedre.
Så fik vi forresten billeder tilbage fra fotografen...og øv, de var sgu ikke for gode, men tøsen var jo også syg da de blev taget. Jeg tager selv nogle nye, og ærger mig over de penge jeg smed ud på dem!

Bortset fra alt det her gakkelak jeg har skrevet om, så har jeg haft et eller andet sygt behov for at sove klokken 20. 00. Det er sgu sygt, men jeg har bare været så evig træt...og aner ikke helt hvad der lige er efter mig!

Så bare en lille breifing fra mig af!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2009

bette

jamen loggi du er vel iik gravid

må vi ik se billederne?

Anmeld

13. juni 2009

Loggidut

jamen loggi du er vel iik gravid

må vi ik se billederne?

Nej Bette...det lover jeg dig jeg ikke er!

lol...du er da fuld!

og ja da jeg skal lige scanne dem ind

Anmeld

13. juni 2009

bette

Loggidut skriver:

Nej Bette...det lover jeg dig jeg ikke er!

lol...du er da fuld!

og ja da jeg skal lige scanne dem ind

hehe kunne da godt være

haha må altså lige grine lidt af det med toget..
har selv gjort nogenlunde det samme 2 gange..
den ene gang havde jeg været til teoriprøve og skulle på work i bjerringbro men endte i stoholm.. og den anden gang skulle jeg hjem fra arbejdet i bjerringbro og endte i ulstrup..
altså jeg tog toget i den forkerte retning begge gange.. sååå typisk mig

Anmeld

13. juni 2009

Loggidut

bette skriver:

hehe kunne da godt være

haha må altså lige grine lidt af det med toget..
har selv gjort nogenlunde det samme 2 gange..
den ene gang havde jeg været til teoriprøve og skulle på work i bjerringbro men endte i stoholm.. og den anden gang skulle jeg hjem fra arbejdet i bjerringbro og endte i ulstrup..
altså jeg tog toget i den forkerte retning begge gange.. sååå typisk mig

WHAT!!!!
Kørte du til Sverige....harhhhhhh...det er satme dagens humor!

Anmeld

13. juni 2009

linemus

Loggidut skriver:

WHAT!!!!

Stoholm, søde Loggi... ikke StoKholm

Anmeld

13. juni 2009

bette

Loggidut skriver:

WHAT!!!!

hahahahaahahahaahah kæft du er skør...!!!!!!!!!!!
må lige brække mig af grin nu...

Anmeld

14. juni 2009

Loggidut

Fair nok, jeg anede ikke der var noget som hed Stoholm...lol...og jeg så det 100% som stokholm, fååårk, jeg blev sgu da også helt svedig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.