4+2 men fortsat negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. december 2012

Anonym trådstarter

Smed P-pillerne for omkring 1 1/2 måned siden. For to uger siden begyndte jeg ar få stikken i brysterne og virkelig øget appetit. Samt føler mig oppustet ( Kan selvfølgelig skyldes december guf :-) )
Men min menstruation bliver fortsat væk. Har lige taget en test imorges og den er stadig negativ og har ingen tegn på mens. Da jeg blev gravid med vores første, var det først hos lægen det blev bekræftede efter en falsk positiv ( aflæst efter flere timer!)
Er der nogen der har prøvet at de stadig ikke kan teste positiv i uge 5?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

27. december 2012

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Smed P-pillerne for omkring 1 1/2 måned siden. For to uger siden begyndte jeg ar få stikken i brysterne og virkelig øget appetit. Samt føler mig oppustet ( Kan selvfølgelig skyldes december guf :-) )
Men min menstruation bliver fortsat væk. Har lige taget en test imorges og den er stadig negativ og har ingen tegn på mens. Da jeg blev gravid med vores første, var det først hos lægen det blev bekræftede efter en falsk positiv ( aflæst efter flere timer!)

Måske din krop snyder dig lidt efter ppillestop ? Det kan godt give samme symptomer som graviditet.. Jeg ville afvente lidt og har du efter nytår stadig hverken mens eller positiv test ville jeg nok kontakte lægen

Anmeld

27. december 2012

Camillos

Anonym skriver:

der kan gå op til 6 måneder før din cyklus er normal igen efter p pillestop... jeg ville nok tage den med ro og vente en måneds tid og så teste igen  mht symptomerne.. det er klart din krop kan reagere når du ikke tager p piller mere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.