Hjælp er i vildræde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

Tona

Ditte-3 skriver:

Havde overvejer det men de skal være 6 mdr før de må få det 

Ja det ved jeg godt at der står på det. Amanda fik det før hun var 6 mdr efter råd fra sp og læge. Jeg fik dengang at vide af lægen at den eneste grund til at der står "fra 6 mdr" på det er fordi det skal der ifølge gældende dansk lovgivning. Det er noget som sundhedsstyrelsen har bestemt fordi de ønsker at fremme fuldamning indtil 6 mdr og derfor skal der stå "fra 6 mdr" på alt tilskudsblanding og eneste undtagelse er alm. mme. Men vællingen indeholder ikke noget som helst som du ikke kan give fra 4 mdr. Det var den besked jeg fik dengang, men det er jo en smagssag hvordan man ser på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Ditte-3

Amandas-mor skriver:

Ja det ved jeg godt at der står på det. Amanda fik det før hun var 6 mdr efter råd fra sp og læge. Jeg fik dengang at vide af lægen at den eneste grund til at der står "fra 6 mdr" på det er fordi det skal der ifølge gældende dansk lovgivning. Det er noget som sundhedsstyrelsen har bestemt fordi de ønsker at fremme fuldamning indtil 6 mdr og derfor skal der stå "fra 6 mdr" på alt tilskudsblanding og eneste undtagelse er alm. mme. Men vællingen indeholder ikke noget som helst som du ikke kan give fra 4 mdr. Det var den besked jeg fik dengang, men det er jo en smagssag hvordan man ser på det

ok tak for dit råd vil lige se wee and og vis det ik bliverbæder så tror jeg jeg vil prøve det  

Anmeld

4. januar 2013

Sørens

Amandas-mor skriver:

Hvad hedder den vælling du snakker om? Og hvor kan man købe den?

Anmeld

7. januar 2013

Tona

Sørens skriver:

Hvad hedder den vælling du snakker om? Og hvor kan man købe den?

Jamen der findes vist flere forskellige slags vælling pulver du kan købe. Det rystes sammen ligesom mme. Jeg brugte det fra Nan og det kan købes i supermarkeder ligesom man køber mme

Anmeld

8. januar 2013

Sørens

Amandas-mor skriver:

Jamen der findes vist flere forskellige slags vælling pulver du kan købe. Det rystes sammen ligesom mme. Jeg brugte det fra Nan og det kan købes i supermarkeder ligesom man køber mme

ok tak, jeg har lige købt noget fra Semper...majsvælling, han er helt vild med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.