Hjælp er i vildræde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.228 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. december 2012

Ditte-3

Hej og rigtig god jul til jer alle.      Skriver fordi min lille dreng på 5 mdr ikke gider modermælk mere har en frykkelig kamp med at give ham flaske. Han vil gerne ha grød og får han også middag og aften men han skulle jo helst ha minst 4 flasker om dagen og pt skal jeg være heldig vis han spiser 3 er der andre end mig der har oplevet det. Han er også blevet mere pyllered end før. Han har altid hvert så nem men det er da vent her de siste par uger på grund af den dumme flaske. Er der nogle der har nogle råd til hvad jeg lige stiller på ??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Holbæktrunten

Ditte-3 skriver:

Hej og rigtig god jul til jer alle.      Skriver fordi min lille dreng på 5 mdr ikke gider modermælk mere har en frykkelig kamp med at give ham flaske. Han vil gerne ha grød og får han også middag og aften men han skulle jo helst ha minst 4 flasker om dagen og pt skal jeg være heldig vis han spiser 3 er der andre end mig der har oplevet det. Han er også blevet mere pyllered end før. Han har altid hvert så nem men det er da vent her de siste par uger på grund af den dumme flaske. Er der nogle der har nogle råd til hvad jeg lige stiller på ??? 

Jeg lavede selv en del grøntsags/kartoffelmos og blendede det helt fint i starten, og så kom jeg en god slat mme pulver i :0)

Anmeld

27. december 2012

Koen.

Ja den fase har vi lige været igennem med liam på 7 mdr, det hjalp i en en periode kun at bruge de der færdig brikker min sp siger de godt kan køre træt i smagen og pulveret og det færdigblandet smager ikke ens nu spiser han igen pulver mme

Anmeld

27. december 2012

Ditte-3

Holbæktrunten skriver:

Jeg lavede selv en del grøntsags/kartoffelmos og blendede det helt fint i starten, og så kom jeg en god slat mme pulver i :0)

Det kommer der også i her men er i vildræde på hvad jeg gør på alle de tidspunkter hvor han skal kun ha flaske 

Anmeld

27. december 2012

Ditte-3

Lærke&Liam. skriver:

Ja den fase har vi lige været igennem med liam på 7 mdr, det hjalp i en en periode kun at bruge de der færdig brikker min sp siger de godt kan køre træt i smagen og pulveret og det færdigblandet smager ikke ens nu spiser han igen pulver mme

Kunne være jeg skulle prøve det

Anmeld

27. december 2012

kekp

Ditte-3 skriver:

Vi havde samme problem lige omkr. samme periode.

Jeg gav ham det mælk han ville have og lavede ellers alt grød og mos på mme. Pludselig vendte det igen og så ville han gerne have flasken igen.

Du kan evt. også give ham mme på kop.

Anmeld

27. december 2012

Ditte-3

kekp skriver:

Vi havde samme problem lige omkr. samme periode.

Jeg gav ham det mælk han ville have og lavede ellers alt grød og mos på mme. Pludselig vendte det igen og så ville han gerne have flasken igen.

Du kan evt. også give ham mme på kop.

Pli tak for svar er glad for at se jeg ik er den eneste. Det er godt nok en hår omgang men håber snart det vender. Hvor længe gik det ved jer? 

Anmeld

27. december 2012

kekp

Ditte-3 skriver:

Pli tak for svar er glad for at se jeg ik er den eneste. Det er godt nok en hår omgang men håber snart det vender. Hvor længe gik det ved jer? 

Hmm det er ved at være et stykke tid siden men mener at han protesterede mod flasken i ca 3 uger. Ja det er ikke sjovt, man bliver jo nervøs. Men prøv at snyd så meget i ham som du kan via mos, kop og hvad du ellers kan komme på

Håber at det snart vender.

Anmeld

29. december 2012

Tona

Ditte-3 skriver:

Har du prøvet at give ham vælling i stedet? Du kan jo købe vælling pulver der fungerer ligesom mme og som indeholder de samme ting som mme gør så der ernæringsmæssigt ingen forskel er.

Anmeld

29. december 2012

Ditte-3

Amandas-mor skriver:

Har du prøvet at give ham vælling i stedet? Du kan jo købe vælling pulver der fungerer ligesom mme og som indeholder de samme ting som mme gør så der ernæringsmæssigt ingen forskel er.

Havde overvejer det men de skal være 6 mdr før de må få det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.