SNOT! (Ja, det er en af de lækre tråde)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

anynom

Tulle28 skriver:

Næsespray morgen, middag og aften og så er Ipren godt - det trækker slimhinderne sammen. Det fik jeg at vide af lægen sidst jeg havde bihulebetændelse

Tak, jeg tager fat i næsespray og ipren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

_-Kathrine-_

Mentholatum til at smøre rundt om og i næsen...!
Det svider ikke på den røde næse og giver lidt luft fordi der er menthol i... Kan også fåes på apoteket
Og god bedring...!

Anmeld

26. december 2012

Alexander&Lærke

Ja sørg for at få det holdt nede. Det værste er hvis det sætter sig som bihule betændelse eller værre pandehule betændelse. var ramt at begge ting i foråret. Av det gør bare så ondt... så gang i næse sprayen. 

Anmeld

26. december 2012

anynom

_-Kathrine-_ skriver:

Mentholatum til at smøre rundt om og i næsen...!
Det svider ikke på den røde næse og giver lidt luft fordi der er menthol i... Kan også fåes på apoteket
Og god bedring...!

Tak, det køber jeg i morgen
Nøjes med den fede creme fra Nivea i nat

Anmeld

26. december 2012

anynom

Alexander&Lærke skriver:

Ja sørg for at få det holdt nede. Det værste er hvis det sætter sig som bihule betændelse eller værre pandehule betændelse. var ramt at begge ting i foråret. Av det gør bare så ondt... så gang i næse sprayen. 

Åh, stakkels dig..
Jeg prøver ihærdigt på at få det ud af "systemet"..

Anmeld

26. december 2012

Mussen2

Ud over hvad der er nævnt så dampbad kamillethe ien skålog så håndklæde over hovedet. Brus med varmt vand på bihulerne når du er i bad jeg erselv max forkølet. God bedring

Anmeld

26. december 2012

anynom

Mussen2 skriver:

Ud over hvad der er nævnt så dampbad kamillethe ien skålog så håndklæde over hovedet. Brus med varmt vand på bihulerne når du er i bad jeg erselv max forkølet. God bedring

Tak, jeg køber noget kamillethe i morgen!
Og god bedring til dig også

Anmeld

26. december 2012

Leneur

En romtoddy eller 2. Kogende vand, en skefuld honning og en sjat rom. Drikkes varmt og så pakke dig godt ind. Sove og svede det ud.

Anmeld

26. december 2012

anynom

Leneur skriver:

En romtoddy eller 2. Kogende vand, en skefuld honning og en sjat rom. Drikkes varmt og så pakke dig godt ind. Sove og svede det ud.

Tak Tror dog manden glor lidt hvis jeg beder ham tage hul på husets eneste rom (en 23 års)

Anmeld

26. december 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

lemon the har hjulpet mig sammen med næsespray og lommetørklæder med balsam i denne gang

undgå kaffen...

drik appelsinjuice eller tag c-vitaminer...

godt råd ellers jeg fik af en der havde boet med sigøjnere i mange år:

Varmt kogt vand, citronsaft, sukker... har alle gange virket når jeg har brugt det... du tager den kop eller det krus du plejer at bruge og så er det 1/3 af hver ting du fylder i smager hæsligt vil jeg godt advare mod men det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.