Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JulieWH skriver: Lad mig høre alle jeres gode råd mht til snot! Jeg er simpelthen blevet så forkølet, aldrig har jeg været så snottet før! Jeg har brugt 4 toilet ruller i dag på at pudse næse og jeg skal på arbejde i morgen. Total tude-tråd! I know!
Lad mig høre alle jeres gode råd mht til snot! Jeg er simpelthen blevet så forkølet, aldrig har jeg været så snottet før! Jeg har brugt 4 toilet ruller i dag på at pudse næse og jeg skal på arbejde i morgen. Total tude-tråd! I know!
Næsespray.. og pus næse hele tiden så snottet kommer ud Pas på med at tørre for meget, det har du allerede gjort Du bliver rød og får sår efter på næsen..God bedring
Baby2påvej skriver: zymelin med menthol
zymelin med menthol
Rose22 skriver: Næsespray.. og pus næse hele tiden så snottet kommer ud Pas på med at tørre for meget, det har du allerede gjort Du bliver rød og får sår efter på næsen..God bedring
JulieWH skriver: Tak, må sende manden på apoteket :/
Tak, må sende manden på apoteket :/
Baby2påvej skriver: Den er genial!!!Og så kleenex med menthol!!!
Den er genial!!!Og så kleenex med menthol!!!
MetteT skriver: Ja næsespray er også min redning, når jeg er mega snottet.. Bruger dog normalt otrivin.. Men tror det er hip som hap om det er det ene eller andet...Go bedring..
Ja næsespray er også min redning, når jeg er mega snottet.. Bruger dog normalt otrivin.. Men tror det er hip som hap om det er det ene eller andet...Go bedring..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128