Nytår med bonusbørn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

Miss Kat

foto på lærred skriver:

Måske hvis I har et vennepar som har børn på samme alder så kan I i løbet af formiddagen/eftermiddagen tage forbi og hygge lidt og børnene kan lege. Nogle gange synes jeg godt, at dagen kan blive rigtig lang for børnene.

Håber I får et dejligt nytår.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Ikke nogen dårlig idé. Vi har faktisk et vennepar, hvor børnene også er super glade for hinanden. Så langt havde jeg slet ikke tænkt selv. Tak for svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Miss Kat

Andre gode forslag...? Modtages med kyshånd.

Anmeld

28. december 2012

Miss Kat

Opper den lige, da jeg stadig godt kunne bruge lidt inspiration. Især med hensyn til underholdning mellem aftensmaden og til midnat!

Anmeld

28. december 2012

M (:

Miss Kat skriver:

Hejsa allesammen, jeg håber, I har haft en dejlig jul! 

Sagen er den at vi for første gang har min mands børn på juleferie indtil efter nytår, så jeg søger lidt inspiration til en sjov og hyggelig nytårs"fest".

Vi skal være min mand og jeg, samt dreng på 10 og pige på 7.

Ligger I ikke lige inde med nogle gode idéer til, hvad vi kan lave på selve dagen og hvordan vi gør aftenen super hyggelig og spændende? Eller er der nogen af jer, der har nogle sjove nytårstraditioner, I vil fortælle om, som vi måske kan låne? 

Læste en god artikel på vores børn om enmet: 

http://voresborn.dk/barn-3-8/familieliv-og-parforhold/7082-sadan-holder-du-en-bornevenlig-nytarsaften?Parforhold=

Held og lykke med nytårsfesten!! 

Anmeld

28. december 2012

Miss Kat

M (: skriver:

Læste en god artikel på vores børn om enmet: 

http://voresborn.dk/barn-3-8/familieliv-og-parforhold/7082-sadan-holder-du-en-bornevenlig-nytarsaften?Parforhold=

Held og lykke med nytårsfesten!! 

Super! Mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.