Nytår med bonusbørn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.903 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. december 2012

Miss Kat

Hejsa allesammen, jeg håber, I har haft en dejlig jul! 

Sagen er den at vi for første gang har min mands børn på juleferie indtil efter nytår, så jeg søger lidt inspiration til en sjov og hyggelig nytårs"fest".

Vi skal være min mand og jeg, samt dreng på 10 og pige på 7.

Ligger I ikke lige inde med nogle gode idéer til, hvad vi kan lave på selve dagen og hvordan vi gør aftenen super hyggelig og spændende? Eller er der nogen af jer, der har nogle sjove nytårstraditioner, I vil fortælle om, som vi måske kan låne? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

2721

Hej

Som barn lavede vi til nytår et lille show for hinanden, tryllekunster eller lign.
Plus der var altid et tema, pirater= pirattøj og piratmad, indianer= indianertøj osv osv.
Min bror og jeg elskede det

Håber i får en dejlig dag/aften

Anmeld

26. december 2012

Miss Kat

Bøllemyr skriver:

Hej

Som barn lavede vi til nytår et lille show for hinanden, tryllekunster eller lign.
Plus der var altid et tema, pirater= pirattøj og piratmad, indianer= indianertøj osv osv.
Min bror og jeg elskede det

Håber i får en dejlig dag/aften

Ja det er da egentlig en god idé med noget tema, det vil jeg lige spekulere over.  Det vil de da synes er alletiders. Tak for input!

I må have en skøn nytårsaften.

Anmeld

26. december 2012

2721

Miss Kat skriver:

Ja det er da egentlig en god idé med noget tema, det vil jeg lige spekulere over.  Det vil de da synes er alletiders. Tak for input!

I må have en skøn nytårsaften.

Det var så lidt.
Det sjove var at vi i fællesskab fandt ud af hvad mad og tøj der passede til temaet og hvis vi kunne lavede vi selv udstyr der til

Anmeld

26. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad med nogle brætspil.

Eller banko hvor man kan vinde små gaver.

Eller som en anden skriver temafest.

Anmeld

26. december 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Sagen er den at vi for første gang har min mands børn på juleferie indtil efter nytår, så jeg søger lidt inspiration til en sjov og hyggelig nytårs"fest".

Ligger I ikke lige inde med nogle gode idéer til, hvad vi kan lave på selve dagen og hvordan vi gør aftenen super hyggelig og spændende? Eller er der nogen af jer, der har nogle sjove nytårstraditioner, I vil fortælle om, som vi måske kan låne? 

vi skal også have bonusbarnet i år. Her er der købt hanna Montana børnechampagne slik knaldperles og lidt raketter. Og så kommer hendes farfar og hans kone, og hendes bedstemor og onkel (min mor og bror) og spiser. Senere når hendes lillebror er puttet går hende og jeg til fest hos hendes veninde og venindens mor og der kommer også et par drenge og deres far og skal vi bare hygge og springe ind i der nye år. Og så skal hende og jeg selvfølgelig dulles op med kjole og opsat hår :-) håber i får en god og festlig aften og selvfølgelig et godt nytår!

Anmeld

26. december 2012

Miss Kat

Bøllemyr skriver:

Det var så lidt.
Det sjove var at vi i fællesskab fandt ud af hvad mad og tøj der passede til temaet og hvis vi kunne lavede vi selv udstyr der til

Ja jeg kan godt se det sjove i at de selv bliver involveret på den måde, god idé.

Anmeld

26. december 2012

Miss Kat

mor:) skriver:

Hvad med nogle brætspil.

Eller banko hvor man kan vinde små gaver.

Eller som en anden skriver temafest.

Ja nogle brætspil om dagen er faktisk også en fin idé. Tak for svar.

Anmeld

26. december 2012

Miss Kat

sommerbarn<3 skriver:

vi skal også have bonusbarnet i år. Her er der købt hanna Montana børnechampagne slik knaldperles og lidt raketter. Og så kommer hendes farfar og hans kone, og hendes bedstemor og onkel (min mor og bror) og spiser. Senere når hendes lillebror er puttet går hende og jeg til fest hos hendes veninde og venindens mor og der kommer også et par drenge og deres far og skal vi bare hygge og springe ind i der nye år. Og så skal hende og jeg selvfølgelig dulles op med kjole og opsat hår :-) håber i får en god og festlig aften og selvfølgelig et godt nytår!

Uuhh ja, jeg skal også have fundet noget børnechampagne!

Min mand er bange for fyrværkeri, så det må hellere være mig der sender en raket eller to af for børnenes skyld.

Mange gange tak og i lige måde. Det lyder som om, I rigtig skal hygge jer!

Anmeld

26. december 2012

foto på lærred

Miss Kat skriver:

Måske hvis I har et vennepar som har børn på samme alder så kan I i løbet af formiddagen/eftermiddagen tage forbi og hygge lidt og børnene kan lege. Nogle gange synes jeg godt, at dagen kan blive rigtig lang for børnene.

Håber I får et dejligt nytår.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.