Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
banana3 skriver: Så ramte vi uge 10, og har netop nu læst at vores lille bølle er "godkendt" alle organer er udviklet! Så nu må de næste 2 uger også bare gerne gå.. jeg glæder mig helt vildt til NF, så vi kan se om den lille har det godt derinde
Så ramte vi uge 10, og har netop nu læst at vores lille bølle er "godkendt" alle organer er udviklet! Så nu må de næste 2 uger også bare gerne gå.. jeg glæder mig helt vildt til NF, så vi kan se om den lille har det godt derinde
Ihh dejlig milepæl at nå ♥ 10 er så fint et tal *S*
MorDk skriver: Ihh dejlig milepæl at nå ♥ 10 er så fint et tal *S*
Månsson skriver: Tillykke med det eller hvad man nu siger.. Har i fået dato til nf
Tillykke med det eller hvad man nu siger.. Har i fået dato til nf
banana3 skriver: Nej ikke endnu, men jeg kan fornemme at det er stor forskel på hvornår man kommer til NF. jeg har været ved lægen hvor de tog blodprøver som skulle bruges ved NF Hvornår var du til NF?
Nej ikke endnu, men jeg kan fornemme at det er stor forskel på hvornår man kommer til NF. jeg har været ved lægen hvor de tog blodprøver som skulle bruges ved NF Hvornår var du til NF?
Månsson skriver: Første gang 13+ et eller andet og denne gang har jeg ikke hørt noget endnu og er 11+4 idag men mon ikke der snart er brev i postkassen til os begge
Første gang 13+ et eller andet og denne gang har jeg ikke hørt noget endnu og er 11+4 idag men mon ikke der snart er brev i postkassen til os begge
banana3 skriver: Det håber jeg, det gør ikke noget de trækker den en uge ekstra, så vi måske kan se kønnet også vil i vide hvad det bliver?
Det håber jeg, det gør ikke noget de trækker den en uge ekstra, så vi måske kan se kønnet også vil i vide hvad det bliver?
Månsson skriver: Det tror jeg desværre ikke de er vilde med til nf, høre i hvert fald tit nogle sure svar når folk har spurgt.. Ja det tror jeg vi vil
Det tror jeg desværre ikke de er vilde med til nf, høre i hvert fald tit nogle sure svar når folk har spurgt.. Ja det tror jeg vi vil
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128