Så ramte vi uge 10! Jubii :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. december 2012

banana3

Så ramte vi uge 10, og har netop nu læst at vores lille bølle er "godkendt" alle organer er udviklet! Så nu må de næste 2 uger også bare gerne gå.. jeg glæder mig helt vildt til NF, så vi kan se om den lille har det godt derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

L&V

banana3 skriver:

Så ramte vi uge 10, og har netop nu læst at vores lille bølle er "godkendt" alle organer er udviklet! Så nu må de næste 2 uger også bare gerne gå.. jeg glæder mig helt vildt til NF, så vi kan se om den lille har det godt derinde

Tillykke med det eller hvad man nu siger.. Har i fået dato til nf

Anmeld

26. december 2012

MorDk

Ihh dejlig milepæl at nå ♥ 10 er så fint et tal *S*

Anmeld

26. december 2012

banana3

MorDk skriver:

Ja, tiden er fløjet afsted da vi har været optaget af julen osv. jeg tænker at den kommer til at stå lidt stille her efter nytår

Anmeld

26. december 2012

banana3

MorDk skriver:

Ja, det er SÅ dejligt

Anmeld

26. december 2012

banana3

Månsson skriver:

Tillykke med det eller hvad man nu siger.. Har i fået dato til nf

Nej ikke endnu, men jeg kan fornemme at det er stor forskel på hvornår man kommer til NF. jeg har været ved lægen hvor de tog blodprøver som skulle bruges ved NF Hvornår var du til NF?

Anmeld

26. december 2012

L&V

banana3 skriver:

Nej ikke endnu, men jeg kan fornemme at det er stor forskel på hvornår man kommer til NF. jeg har været ved lægen hvor de tog blodprøver som skulle bruges ved NF Hvornår var du til NF?

Første gang 13+ et eller andet og denne gang har jeg ikke hørt noget endnu og er 11+4 idag men mon ikke der snart er brev i postkassen til os begge

Anmeld

26. december 2012

banana3

Månsson skriver:

Første gang 13+ et eller andet og denne gang har jeg ikke hørt noget endnu og er 11+4 idag men mon ikke der snart er brev i postkassen til os begge

Det håber jeg, det gør ikke noget de trækker den en uge ekstra, så vi måske kan se kønnet også vil i vide hvad det bliver?

Anmeld

26. december 2012

L&V

banana3 skriver:

Det håber jeg, det gør ikke noget de trækker den en uge ekstra, så vi måske kan se kønnet også vil i vide hvad det bliver?

Det tror jeg desværre ikke de er vilde med til nf, høre i hvert fald tit nogle sure svar når folk har spurgt.. Ja det tror jeg vi vil

Anmeld

26. december 2012

banana3

Månsson skriver:

Det tror jeg desværre ikke de er vilde med til nf, høre i hvert fald tit nogle sure svar når folk har spurgt.. Ja det tror jeg vi vil

Nå for dælen, jeg spørger sgu, de kan jo ikke andet end at sige nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.