Den bedste julegave i har givet i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

Mettefpigen

Det er nok en automatisk brødskærer (eller hvad man kalder det) som jeg købte til min mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

Fenja09

Princesspigen skriver:

godt nok er min datter kun 10 uger men hun har de sidste uger vidst mere og mere interesse for at have noget at sove med og holde i men stofbleerne har ikke var det bedste sys hun..

har så købt en "nusseklud" formet som en lyserød kat som er meget blød, da hun så den og jeg aede hende på kinden med der kom det største smil og nu sover hun med det, den bliver smagt på, nusset med, og holdt fast i  så det varmede mit hjerte og jeg mener helt sikkert det var den rigtige gave at give hende  

Det lyder også som en rigtig fin gave - den kommer hun sikkert til at bruge i rigtig laaaang tid  Vores datter har også en blød og lækker nusseklud, men hun har aldrig rigtig gidet det. Kan være det kommer senere.

Anmeld

26. december 2012

Monski

Den bedste gave jeg gav i år må være den til min kæreste, han fik en scrapbog med billeder og f.eks. Flybilletter osv , altså fra vores rejser osv og så på sidste side 2 billetter til green day koncerten. Han er selv musiker og elsker sådan noget med koncerter

Anmeld

26. december 2012

Fenja09

Monski skriver:

Den bedste gave jeg gav i år må være den til min kæreste, han fik en scrapbog med billeder og f.eks. Flybilletter osv og så på sidste side 2 billetter til green day koncerten. Han er selv musiker og elsker sådan noget med koncerter

Dejlig personlig gave - jeg lavede en til min mor sidste år og har på fornemmelse at sådanne gaver altid falder i god jord  Der ligger også en masse tid og tanker bag sådan en bog, så modtageren skulle næsten være et skarn, hvis h*n ikke blev glad for den

Anmeld

26. december 2012

Monski

Fenja09 skriver:

Dejlig personlig gave - jeg lavede en til min mor sidste år og har på fornemmelse at sådanne gaver altid falder i god jord  Der ligger også en masse tid og tanker bag sådan en bog, så modtageren skulle næsten være et skarn, hvis h*n ikke blev glad for den

Ja nemlig og det er også sjovt som man selv kommer i tanke om en masse ting når man sidder og laver sådan noget

Anmeld

26. december 2012

Fenja09

Monski skriver:

Ja nemlig og det er også sjovt som man selv kommer i tanke om en masse ting når man sidder og laver sådan noget

Ja nemlig - det er en rigtig god og personlige gave med masser af tanker og minder

Anmeld

28. december 2012

Princesspigen

Fenja09 skriver:

Det lyder også som en rigtig fin gave - den kommer hun sikkert til at bruge i rigtig laaaang tid  Vores datter har også en blød og lækker nusseklud, men hun har aldrig rigtig gidet det. Kan være det kommer senere.

trods casandra kun er 10 uger så er den bare et hit..

den bliver holdt fast i, nusset med, kørt rundt i hele hoved og når hun sover om aftenen ligger hun den selv foran hoved så den skærmer for evt lys og ellers giver trykhed  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.