Den bedste julegave i har givet i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.507 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. december 2012

Fenja09

Nu har der været tråd om, hvad folk har fået i gave, og så tænkte jeg - hvad synes i var den bedste gave i selv har givet i år?

Jeg synes selv at gaven til min lillesøster var en rigtig god gave, som giver gode minder og som hun altid vil huske. Manden og jeg gav hende et hotelophold for to til Milano - kan kun sige at hun fældede en tåre, så jeg var helt overbevist om det var den helt rigtige gave at give  

Gaven stod selvfølgelig ikke på hendes ønskeliste og jeg havde tænkt på at give hende den siden starten af November.

Så hvad med jer andre - har i givet nogle gaver som rørte, var meget personlige, sjove, velgørende eller andet?

Glædelig jul til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

B&J

Den lille ting min mor fik er nok den bedste gave nemlig en kalender...

med vores dreng og hun fællede et par tåre da hun så den så den gik lige i hjertet

Anmeld

26. december 2012

Princesspigen

Fenja09 skriver:

Nu har der været tråd om, hvad folk har fået i gave, og så tænkte jeg - hvad synes i var den bedste gave i selv har givet i år?

Jeg synes selv at gaven til min lillesøster var en rigtig god gave, som giver gode minder og som hun altid vil huske. Manden og jeg gav hende et hotelophold for to til Milano - kan kun sige at hun fældede en tåre, så jeg var helt overbevist om det var den helt rigtige gave at give  

Gaven stod selvfølgelig ikke på hendes ønskeliste og jeg havde tænkt på at give hende den siden starten af November.

Så hvad med jer andre - har i givet nogle gaver som rørte, var meget personlige, sjove, velgørende eller andet?

godt nok er min datter kun 10 uger men hun har de sidste uger vidst mere og mere interesse for at have noget at sove med og holde i men stofbleerne har ikke var det bedste sys hun..

har så købt en "nusseklud" formet som en lyserød kat som er meget blød, da hun så den og jeg aede hende på kinden med der kom det største smil og nu sover hun med det, den bliver smagt på, nusset med, og holdt fast i  så det varmede mit hjerte og jeg mener helt sikkert det var den rigtige gave at give hende  

Anmeld

26. december 2012

Fenja09

B&J skriver:

Den lille ting min mor fik er nok den bedste gave nemlig en kalender...

med vores dreng og hun fællede et par tåre da hun så den så den gik lige i hjertet

Det er dejligt når det rammer lige i hjertet - vi havde også lavet trylledej med vores datters håndaftryk og det rørte også både moster, morfar, farmor og farfar meget. Dejligt

Anmeld

26. december 2012

B&J

Fenja09 skriver:

Det er dejligt når det rammer lige i hjertet - vi havde også lavet trylledej med vores datters håndaftryk og det rørte også både moster, morfar, farmor og farfar meget. Dejligt

ja sådan nogle gaver er så vidunderlige og det er tit dem der ikke koster så meget

Anmeld

26. december 2012

Fenja09

B&J skriver:

ja sådan nogle gaver er så vidunderlige og det er tit dem der ikke koster så meget

Nemlig! Jeg sad og lavede trylledej i Lørdags og malede dem om søndagen, så i det her tilfælde har det heller ikke taget lang tid at lave  Men egentlig er det ikke gave fra mig, men fra min datter

Anmeld

26. december 2012

Clisolka

Fenja09 skriver:

Nu giver vi ikke hinanden gaver, men kun børnene. Vi har i år kun købt julegave til vores datter - min søster fik penge til hendes drenge. 

Vi gav vores datter Play2learn mølle og wauw hun fik julelys i øjnene da hun så den! Den var lige et hit 

Anmeld

26. december 2012

Dinna88

Helt sikkert en barbermaskine til min kæreste! Han blev så glad. Han  kommer ikke fra en familie med super mange midler, men nu får han jo også gaver af min familie, så han sætter virkelig pris på det han får, og er som et lille barn med alle sine gaver

Anmeld

26. december 2012

Isabella_mor

Det var helt sikkert brandbilen vi gav Villads.. det er den bedste julegave som vi har givet i år. også fordi at villads lå med 40 i feber juleaften og gik glip af det hele, men da han så åbnede sine julegaver vågnede han pludselig op og blev frisk for en stund.. 

så det var rigtig dejligt. 

Anmeld

26. december 2012

Janni.

Vi gav min søster et iphone cover med et billede af hendes to børn.

Et specielt billede, det var nemlig et af de første, hvor storesøster sidder med lillebror

Jeg ved det faldte i god jord.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.